Krokus, het moet wel groene badedas zijn he, moest ik ook in toen ik last kreeg van de hechtingen. Wat zal jij een pijn hebben gehad/heb succes ermee
Ja, precies, net wat Morgaine zegt, groene Badedas classic, de fles zit in een kartonnen verpakking met kastanjes ofzo erop. Niet de gewone Badedas gebruiken. Maar dat wist je misschien al. Klinkt allemaal heel pijnlijk, sterkte!
Oh vreselijk! Goed van je dat je wel naar de HA bent gegaan! Ik hoop voor je dat de pijn gauw over is en de bult ook weg is! Sterkte meid!
ik heb inderdaad de groene medicinale badedas, met die kastanjes inderdaad. Die had ik gelukkig nog in huis. Ik zal er vanacht een nat gaasje op leggen, dat trekt inderdaad de troep eruit. Nu de druk eraf is ben ik wel opgelucht, het doet minder pijn en ik kan weer lopen. Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop wel dat het geen terugkerend iets is, vandaag is de eerste en laatste keer dat een arts mij daar zonder verdoving snijdt. Wat een pijn zeg. Het is mijn lichaam en ik eis de volgende keer een vorm van verdoving, ik wil niks voelen. pffffffff. Ik heb wat afgegild en afgejankt daar bij de HA.
Mijn manheeft 3! keer zoiets op zijn bil gehad! Ter grote van een tennisbal! Hij kon niet meer lopen, zitten van de pijn! De 1ste keer hebben ze hem operatief onder narcose verwijderd, ze waren bang dat als ze zouden wachten of zo opensnijden dat er vuil in zijn darmen zou komen. De wond lieten ze toen open en er stak een drain uit! De 2e keer viel hij flauw bij de eerstehulp post, zo een pijn deed het en 15 min. voor hij geopereerd zou worden knapte hij anzelf! (pffffff en een stank joh!) De 3e keer, moest hij weer geopereerd worden! En hebben ze meer weefsel weg gehaald, zodat ze zeker wistend at al het vuil eruit was! De laatste keer is gelukkig al 4 jaar geleden, maar alle 3 was in 2 jaar tijd! Hij is heel lang bang geweest dat het terug zou komen, die pijn schijnt ongelovelijk te zijn! Lieve schat, ik wens je vel beterschap, laat het goed genezen, probeer het helemaal schoon te krijgen, anders komt het geheid terug! kus miek
Ja stinken dat het doet hè. Zo smerig. Bij mij is het nu 9 jaar geleden, maar het idee det de geur gewoon weer terugkomen ale:
Ikzelf heb ook een mannelijke HA, maar toen ik mijn spiraal eruit wilde halen wilde ik ook echt een vrouw. Dat was geen probleem. Ik denk dat als je een afspraak maakt en uitlegt dat je liever een vrouw hebt, dat dit geen probleem moet zijn. Heb zelf ook wel eens een ontstoken talgkliertje gehad daar, maar toen ik het ontdekte heb ik het zeg maar uitgeknepen... Is het bij jou denk ik beetje te groot voor.
Wat vervelend voor je zeg. Ik vind de vagina al zo'n delicaat gebied! En dan zoiets akeligs. En snijden, brrrrrrrr. Sterkte, hopelijk snel weer over!
Word er naar van.. maar goed dat je gegaan bent. Heb zelf (voordag ik zwanger was) ook heel vaak zo'n ontsteking gehad, maar nooit groter als een paaseitje zeg maar. En ik kneep m zelf uit, oooh dat deed pijn. Eerst met een gesteriliseerde naald er in en dan de bende er uit. Bahh..
Ben hier helaas ook bekend mee Dat TS hier ook last van heeft hoeft natuurlijk niet,kan ook iets eenmaligs zijn. Heb je er trouwens nu minder last van nu je zwanger bent?
aaaau... ik lees veel herkenbare berichten hier. Ze zeggen weleens dat een bevalling het pijnlijkste is wat je ooit meegemaakt hebt, maar persoonlijk vond ik dit (sinus spilodalus -dus bij m'n bil) pijnlijker dan de bevalling... Het opensnijden ervan tenminste. Ik was net 3 weken bevallen toen ik het had. Verschrikkelijk dat je het nu nog zelf 'moet' afmaken meid. Ik hoop dat je dat lukt. Dat een ander je zo'n pijn moet doen is erg, maar of ik het mezelf zou kunnen aandoen -ook al moet het- ik weet het niet..?! Heel veel sterkte dus verder weer! Hopelijk lukt het en geneest het daarna snel!
Even een update, Ik heb gister twee keer gebaad in badedas, maarik krijg er zelf niks uitgeknepen. Snap er niks van, ik zit zeker een uur in bad met badedas. Daarna ga ik met spiegel erbij die bult proberen uit te knijpen, maar het lukt me gewoon niet. En ik knijp echt hard. Ik kan in ieder geval wel weer lopen en heb vanacht ook geen pijn gehad. Wel ga ik morgen nog maar een keer naar de HA. Die zei namelijk dat het binnen twee dagen weg moest zijn. Nou zoals het er nu naar uit ziet is dat niet het geval. Oh ja, die van mij stinkt niet.
gewoon naar de ha gaan..ik heb hetzelfde gehad als jij en ook een mannelijke arts maar de opluchting dat ie weg was is groter dan de gene voor de ha... bij mij was het chronisch en ik zat helemaal onder ik heb me uiteindelijk laten opereren en alles weg laten snijden..ik heb er nu geen last meer van pfffff wat een ellenden elke keer weer die gang naar de ha en dan het gevoel dat je de enigste bent die daar last van heeft, maar zoals je lezen kan hier is dat echt niet zo..er zijn duizenden vrouwen die naar de ha gaan voor dit... zet je erover heen meis en ga naar die dokter toe neem desnoods iemand mee die je vertrouwd...
Jeetje wat vervelend zeg, en erg pijnlijk. Gelukkig kan je weer lopen en heb je er geen pijn meer aan.
Wat vervelend dat je weer terug moet naar de huisarts. Hoop voor je dat het snel weg is.....lijkt me erg pijnlijk allemaal.
Krokus heb jij niet het advies gekregen dat je het 2x per dag schoon moet spuiten? Ik herinner mij ineens dat ik verleden jaar een ontsteking had aan de hechtingen op mijn buik. Die is van zelf los geknapt en ik moest van de chirurg met een spuitje water het schoonspuiten. Dan gaat het vuil eruit.
nee dat advies heb ik niet gehad. Ik moet er ook niet aan denken eigenlijk om het met een spuitje schoon te spuiten. Het doet zo al zeer die wond. Ik hoefde alleen maar 2 keer per dag te weken in badedas en uitknijpen. Meer niet.
Hey meid, wat balen dat dat rotding niet weg gaat zeg! Hopelijk kan de ha nog iets voor je doen zodat je em met zo min mogelijk pijn kwijtraakt!