Even blij berichtje:)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BakingSoda, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Vanmiddag hele grote tas vol kleertjes geshopt voor onze baby, wat een meisje wordt/is.... Niet teveel roze, ook wat blauw, groene n grijs....

Waarom ik dit wil delen?? Ik heb pas 3 weken in het ziekenhuis gelegen op de paaz afd ivm ernstige depressie. Heb pas gehoord dat ik een bipolaire stoornis heb. Type 2. Het is voor mij nu heel moelijk om weg te gaan, winkelen en boodschappen te doen etc omdat ik de hele tijd moe ben, geestelijk vooral. Uit bed komen is al een hele opgave. Ben 3 uurtjes wezen winkelen, en goed geslaagd.

Nu kapot, maar maakt me niet uit.
    Dat wou ik even kwijt!

Groetjes

Elisabetta, Marre1985, Marielle1993 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wat fijn voor je! Een hele overwinning hoor!
    Ik hoop voor je dat je dit kracht mag geven en zelfvertrouwen om het nog eens te doen en er net zoveel van te genieten :):thumup:

BakingSoda vindt dit leuk.
  3. Lamode

Lamode Bekend lid

19 feb 2014
    808
    185
    43
    Vrouw
    Goed bezig!!
    Hoop dat de zwangerschap je veel kracht en energie mag geven.
    Geniet ervan

4. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Wat goed van je en fijn dat het goed genoeg gaat dat je weer thuis kunt zijn!

Ik heb ook een bipolaire stoornis en in de vorige zwangerschap 6 weken opgenomen. De combinatie van de stoornis en de zwangerschapshormonen is ook gewoon ruk!

Zet hem op!

wish 2b pregnant en BakingSoda vinden dit leuk.
  5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Wauw wat een blij berichtje! :D Wens je een geweldige zwangerschap en veel power toe! :rolleyes:

6. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Super!! En leuk om zo'n positief en blij bericht te lezen. Veel geluk en succes voor de toekomst en met je zwangerschap.

7. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Dankjulliewel! Hier krijg ik ook weer energie van!

LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  8. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Wat moet dit heftig zijn geweest voor je om 3 weken opgenomen te zijn. Fijn dat je nu weer kunt genieten. Hou vol! Ik heb zelf ook bipo stoornis. En bij beide zwangerschappen echt moeilijke tijden gekend. Nu zwanger van ons 3de kindje en dat gaat nu al niet helemaal lekker qua energie en stemming. Ik neem geen lithium meer. Gebruik jij medicijnen? Je hoeft niet te antwoorden hoor;) Ik hoop dat je je eigen kracht weer vind en blijft geloven in jezelf. Wat mij helpt om uit bed te komen iedere dag is 2 kinderen die naar school gaan. Dat geeft ook dagelijks structuur.

Ik hoop dat je verder een zorgeloze zwangerschap zult hebben.

Groetjes Annelie

9. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hoi!
    Ook de vorige zwangerschap een depressie gehad, langere opname na de bevalling ivm verhoogde kans op psychoses. Wist toen niet dat ik een bipo stoornis had. Ik gebruik nu sertraline (zoloft) ivm baby en ik wil graag bv geven hierna. Ik doe het nu goed op dit medicijn en krijg er niet teveel van. Ik ben nu wel in onderzoek om te kijken hoe hevig mijn manische stemmingen zijn, maar de depressie staat echt op de voorgrond, daarom vooralsnog geen lithium. Ik heb een arts die zo min mogelijk wil geven.
    Ik ga nu naar zwangerentherapie. De kids hebben nog vakantie, dus nog niet echt veel structuur daar, maar mijn man sleept me erdoorheen. Na volgende week....dan begint het circus weer.

Bedankt voor je berichtje!

Deel Deze Pagina