Ont-spenen... help?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gentle, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja klopt, fotowedstrijd is al afgelopen ;) Zal ff veranderen, bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook inderdaad speen eruit en een knuffel in bed. Dochter was al dol op knuffel en daar slaapt ze heerlijk mee, nu bijna 2 jaar later nog steeds! Hier nooit afkickverschijnselen gehad met de speen dus hier was dochter toch nooit zo heel erg verslaafd.

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Nou ze slaapt weer! Weer 45 minuten geduurd, en we gaan elke paar minuten dan even kijken. Wel bikkelen hoor :(

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik wacht er hier nog even mee, net op vakantie geweest en nu is hij weer ziek en dan is hij erg blij met zijn speen.
    Speentje is hier ook alleen voor in bed, soms ook onderweg om in zijn wagentje/autostoeltje te slapen als dat rond zijn normale slaapuurtje is. Maar verder niet. Ben benieuwd hoe dat straks zonder zal gaan.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Knap hoor :)
    Mijn dochter krijgt dr spenen alleen in bed, en ik ga het nooit afleren :)

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, tweede slaapje ook super goed geslapen, dus de eerste dag is bijna overleeft. Nu alleen vanavond nog, maar we weten nu hoe het gaat.

Ik heb trouwens ook gewacht op het goede moment. Ze was vorige week ziekjes, maar nu is dat over, dus kon het doorgaan!

Foxter, echt nooit? En als ze dan als 7 jarige nog met een speen slaapt en gaat logeren? Zou je dat dan niet zielig vinden?

Share This Page