Ja, ik las het onder je banner zeg maar... Je hebt dus al genoeg verdriet te verwerken gehad begrijp ik! Kun je dan nu wel genieten van deze zwangerschap? En heb je het al verteld tegen familie/ vrienden, of houden jullie het nog even voor jezelf? Liefs
Ik heb in december mn koperspiraal eruit laten halen en gelijk zwanger. Ook ivm studie hebben we gewacht tot afgelopen december (wat duurde dat lang zeg!). Ik hoop in juli als arts af te studeren. Je kunt direct zwanger worden na een koperspiraaltje, geen enkel probleem! Mn vriend wilde achteraf nog wel wat langer wachten toen ie wist dat het in 1 keer raak was, zouden hem er eigenlijk pas in januari eruit laten halen, maar ik kon echt niet meer wachten. We hadden verwacht dat het wel lang kon duren omdat mijn cyclus heel lang duurt. Ook de gynaecoloog vond t goed dat we gelijk gekomen waren, maar t bleek dus niet nodig... Succes!
Zo, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! Zo zie je maar weer, niks is te plannen als het op de natuur aankomt Liefs
genieten zal er de komende tijd nog niet inzitten, daarvoor is het allemaal te onzeker en te spannend. Maar ooit moet het toch een keer goed gaan en hopelijk is dat deze keer. We houden het eerst dan ook nog even voor ons zelf. Lief dat je het vraagt
Ja, ik kan me voorstellen dat het onbezorgde gevoel wat je misschien de eerste keer wel had nooit meer terug komt als je zoveel hebt meegemaakt... Maar hopelijk waken al je engeltjes over dit kindje en mag je over een tijdje jullie wondertje vasthouden! Liefs
Ja, ik kan me voorstellen dat het onbezorgde gevoel wat je misschien de eerste keer wel had nooit meer terug komt als je zoveel hebt meegemaakt... Maar hopelijk waken al je engeltjes over dit kindje en mag je over een tijdje jullie wondertje vasthouden! Liefs