ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door watnu, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. watnu

watnu Lid

24 sep 2007
    5
    0
    0
    wie kan me helpen?
    ik ben al ruim 2 maanden nietmeer aan de pil
    en we hebben vaak sex gehad zonder comdoom
    nou heb ik paar keer test gedaan die waren negatief
    maar misschien waren die testen te snel steedsna 2 dagen dat sex hadden gehad.
    ik heb nu veel slijm in me vagina
    het is doorzichtig maar af en toe meteen propje en dat propje plakt en ik kan dara ook kleine draadjes mee maken.
    kan ik nu gewoon zwanger worden?
    ik heb een giga buik van een zwangeren vrouw die al 6 weken zwanger is
    en ik heb geen onstekingen van derest dus dat kan het niet zijn
    vrijdag ga ik weer een test doen van clear blue
    en me laasten mebstruatie was op 5 september.
    en kan je in de 2 weken voor je menstruatie4 gewoon zwanger worden mijn vriendin is namelijk wel zwanger geworden in die tijd zegt ze
    en mijn cyclus is iederen maand anders
    dus weet niet echt wanneer mijn eisprong is
    en ik heb steeds een steek in me onder buik aan delinker kant
    wwie kan mij helpen.

2. Niet meer actief

Hey meid

Die steek die je af en toe hebt in me onderbuik kan je eisprong zijn. Het hoeft niet, maar als het ong. 2 weken voor je ongesteldheid is, is de kans wel groot.
    Ik durf je niet te zeggen of je zwanger bent of niet.
    Wel kan ik je aanraden om over een tijdje nog een test te doen. Ik had zelf namelijk na 13 dagen overtijd te zijn pas een positieve test.
    Dat is helaas bij iedereen anders, de een heeft het binnen 4 dagen en de ander moet langer wachten.

Veel succes

3. watnu

watnu Lid

24 sep 2007
    5
    0
    0
    hey hey
    dat is het probleem het is korter dan 14 dagen voor mijn volgende menstruatie
    want moet ongeveer 5 oktober weer ongesteld worden.
    maar mijn arts denk dat ik misschein zwanger ben vrijdag moet ik weer een test doen
    als die weer negatief is dan wacht ik ff af of mijn menstuatie uit blijft ja of nee

4. Niet meer actief

Je kunt natuurlijk ook de arts vragen om een bloedtest. Daarin is veel eerder te zien of je zwanger bent of niet.
    En anders zou ik even wachten tot na 5 oktober (heel vervelend) maar grote kans dat hij dan wel positief is als je dan nog niet ongesteld bent geweest.

veel succes

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb je nou een giga buik of een buik van iemand die net zwanger is 8)

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik denk dat dit je eisprong is...

7. watnu

watnu Lid

24 sep 2007
    5
    0
    0
    hey dames allenmaal bedankt voor je mailtjes.
    ik weet niet zeker of het wel me eisprong is omdat ik het al een paar dagen heb die slijm met propjes dus dan heb ik wel erg veel eisprongen gehad.

en ik heb geen buik van iemand die net zwanger is was dat maar waar

en ik zal even wachten tot na 5 oktober en dan nog een testje doen

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat slijm is er altijd een paar dagen. Dat noemen ze je vruchtbare dagen. Zaadcellen kunnen daar een aantal dagen in overleven. In 1 van die dagen vind de eisprong plaats. Dus ik denk dat je nog even 14 dagen moet wachten, tot je kunt testen. SUcces!

9. Die slijm met propjes en 'draadjes' kunnen trekken was bij mij altijd gedurende een periode van een dag of 5. Het kan je vruchtbare tijd aangeven. Een eisprong heb je in die periode over het algemeen maar 1.

10. watnu

watnu Lid

24 sep 2007
    5
    0
    0
    hey hey

ik heb 16 tot en met 23 iederen dag sex gehad
    waarvan ik zeker 5 dagen die slijm had .
    en een paar keer liep zijn sperma er uit en gister avond toen bleef het er wel in zitten en was maar een klein beetje uit gelopen.
    dus welke dag zou ik dan kunnen testen ik bedoel welke datum is het beste/?

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou nu nog zeker niet weer gaan testen je geeft aan 5 sept laatste keer ongi te zijn geweest dus dat is 19 dagen geleden, zou zeger nog een dag of 14 wachten dan ben je ruim een dag of 4 over tijd, het is zo zonde van je geld om nu alweer te testen want dat is dan nog veelste vroeg.
    rustig afwachten en je bent nog maar net 2 maanden van de pil af , je lichaam kan nog van alles gaan doen, helaas is niet iedereen 1 2 3 zwanger.
    en dat het sperma er uitloopt is heel normaal, niet alles blijft er in zitten, en dat het de laatste keer niet terug kwam , wie weet was toen de zaad productie wat minder.

heb geduld en wacht het rustig af tot je werkeleijk ongi moet worden ,ben je het een aantal dagen na je nod nog niet dan pas testen.

12. watnu

watnu Lid

24 sep 2007
    5
    0
    0
    hey hey
    dank je wel
    ik wacht dan wel even af of ik ongi word ja of nee
    harstikken bedankt
    de zenuwen gieren door me lijf
    groetjes

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    tja meis je merkt het vanzelf
    wat ikniet snap is dat je zegt dat je cyclus iedere maand anders is en dan weer op 5 okt moet je ongi worden?

ik zou het afwachten want als dat je uitgangs datum is dan wijst een test nu toch niks uit is het veelste vroeg. afwachten dus

waarom denkt jouw ha dat je zwanger bent trouwens want eigenlijk zoals de dames al zeggen denk ik dat het je eisprong is maar hou het me te goede

Deel Deze Pagina