Mamma's willen jullie mee brainstormen Het zou mooi zijn als ons meisje wat meer in de ochtend zou nuttigen dat zou toch een boel schelen zeg al zou ze maar 50cc melk drinken dan was ik al blij, maar kennelijk is het niet echt een ontbijter itt tot mij Ik kom niet verder dan 5cc of 5 gram pap Dit is wat ik tot nu toe gedaan heb, maar goed soms kan ik echt niet meer helder nadenken dus misschien heeft iemand nog wat tips wat ik evt als ontbijt kan geven, uit een fles drinken doet ze niet. Dit is de tussenstand: - Alle soorten papjes geprobeerd maar geen succes - Pyjamapapje uit een pakje zowel koud als warm nog niet echt een succes. - Fruithapje kan er wel mee door maar ook niet echt een succes en wil toch wel dat ze melk gaat drinken, uit een rietje is de enige optie en beker. - Brood is geen succes
vanaf hoe laat wil ze dan wel 'ontbijt'? Het zou zo maar kunnen zijn dat ze dit een uur later wel wil? Hang je erg aan een tijd vast, of kan dat flexibel? Ik ben zelf ook geen ontbijter, voor 09.00uur krijg ik zelden iets door mijn keel.
Hoe oud is je dochter? Wanneer is het 'ontbijt'? Misschien heeft ze op dat tijdstip gewoon geen honger? Wat en wanneer krijgt ze voor de rest te eten?
Excuus voor de late reactie was erg drukjes met de hapjes etc... @Bastet en Adi Ik laat nu sinds een paar dagen haar zelf alles bepalen en om half 10 pas wil ze wel wat eten opzich hartstikke fijn maar kom heel erg in de knel met de rest van de voedingen en zit alles erg vlak opelkaar. Ze eet nu gemengde fruithap met granen tja als ze dit wel eet en er zitten toch wat granen in dan beter dan niets dacht ik zo. Bedankt voor het meedenken
Ik zou idd gewoon fruit geven anders 's ochtends als ze dat lekker vindt? Evt binden met fijne granen pap (bijv biobim). Eet ze s middags wel brood?
JuJu brood is hier nog geen succes dus het gaat niet verder dan er aan zitten en daarna gooit ze het weg, hoe bedoel je kieskeurig Hmmm biobim zeg je, ken ik niet zal dit dan eens doen dan vervangt dat toch een beetje de boterham... dank je wel!