Mijn kinderen eten erg moeizaam maar zijn gek op fruit. Wie heeft er ontbijt ideeen met fruit? Verder dan yoghurt met aardbeiden kwam ik niet
Fruitsalade Smoothie Crackers met roomkaas en fruit Havermout met fruit erin Brood met banaan en pindakaas
smoothie met yoghurt, havermout, banaan en blauwen bes smoothie met yoghurt, havermout, banaan en klein schepje nutella smoothie metnyoghurt, havermout, appel en kaneel bananenpannenkoeken blueberry muffins
Smoothies Wanneer het warm weer is dan is het lekker om bevroren fruit in de yoghurt/kwark te stoppen. Bananen pannenkoekjes Muesli met melk en fruit
Bij ons zijn bananen pannenkoeken favoriet, De verhouding die we nemen is: 1 ei losroeren, met 1 geprakte banaan mengen. En dan 3 kleine koekjes in de pan bakken. Lekker met een beetje kaneel erdoorheen. Wat aardbeien erbij. Omnomnom. Wij maken ook vaak een fruitsalade, en doen dit dan door de yoghurt. Appel rozijnen en kaneel is ook lekker als een tussendoortje, maar voor ontbijt zou ik er dan nog wel iets van yogurt bij doen.
Havermout met appel, rozijnen en kaneel Fruitsmoothie (kun je ook kant en klare pakjes voor in de diepvries voor kopen als je geen inspiratie hebt, alleen even blenden met melk/sinaasappelsap/watdanook en klaar) Bananenpannenkoekjes Beschuit of brood met aardbei
Ik eet heel graag havermout met blauwe bessen!! Echt lekker vind ik dat Of met bananen... of met stukjes appel met kaneel!