Man lief kwam net met het idee om morgen te gaan ontbijten bij ikea. Wie heeft dit al eens gedaan? Is het de moeite waard? En wat krijg je dan?
Ik vond het geweldig leuk samen met mijn man !!! JE mag vanalles pakken je hebt echt genoeg. Broodje, ei , beleg , croisant enzovoort
een aantal jaar geleden heb ik dit gedaan. toen had je voor een euro twee broodjes en wat beleg dacht ik. voor een klein bedrag kun je ook meer bijhalen, erg lekker hoor en niet duur! eet smakelijk morgen ochtend
Vanmorgen nog gedaan met hele gezin! We waren voor 5 personen 7 euro kwijt incl 4 kleine pannekoekjes. Kids vonden het helemaal geweldig.
Mn vriend deed het regelmatig wanneer hij vroege dienst had gehad of bij een gebroken vroege dienst.... vaak had hij dan geen/onvoldoende tijd om even naar huis te rijden (30 minuten enkel) dus nam hij daar een ontbijtje. Dat beviel hem altijd prima hoor!
Hebben wij ook eens gedaan, we moesten er vroeg bij zijn want het was echt heel erg druk! We kregen koffie, een klein hard broodje, croissantje, gekookt ei en dan met (room)boter, jam en kaas. Misschien vergeet ik nog wat, maar ik zat tot aan de nok toe vol
Ik zit net te kijken bij de vestiging eindhoven maar daar staan hele andere gerechten aangegeven dan in delft die spare ribs zien er zo lekker uit!
Bumpie, hou er rekening mee dat het erg druk is morgen, koopzondag, vakantie en een feestweek bij ikea Hengelo. Ontbijt is prima, 1 euro voor koffie of thee zoveel je wilt, 1 hard broodje, 1 croisantje, 1 plak kaas, 1 gekookt ei, 1 dieetboter, 1 jam en deze week 1 zweedse pannekoek. ham of iets dergelijks kun je altijd bijbetalen, geldt ook voor roerei en bacon
Goedkoop, en genoeg, maar vond het croissantje niet te eten! (kan ook met een beetje gestoorde smaak te maken hebben hoor) Ik was per ongeluk veel te vroeg bij de ikea, die was nog niet open maar het restaurant wel (slimmerds!) Ik was echt verbaasd, er was geen stoel meer leeg zo veel mensen zaten op een gewone doordeweekse dag aan t ontbijt daar!
Wij hebben het een keer of vijf gedaan, altijd wel een plaatje te vinden, kost en drol en is best aardig. Bij de Hema kun je ook voor een Euro een ontbijtje krijgen, dan krijg je koffie/thee en een half stokbroodje met omelet/bacon en een croissantje.
Doen regelmatig als we in het land zijn, is echt uitje voor ons! Delft heeft een beetje andere dingen dan de rest van het land, niet alleen het restaurant, maar ook de collectie, omdat het de enige Ikea is die onder de landelijke Ikea's valt.