hee wat krijgt jullie baby van 15 maanden voor een ontbijt?? ik heb nu bambix vanaf 12 maanden (200 gram melk en 20 gram bambix) maar ben wel benieuwd wat jullie kindjes krijgen van die leeftijd?
Justin krijgt sinds hij anderhalf is pyamapapje (ontbijt) van Nestlé met bisquit. De rest wilde hij absoluut niet. Als hij 3 jaar is, ga ik een broodje geven.
Op die leeftijd kreeg hij bambixpap, brintapap of een boterham. Maar meestal toch een papfles met bambix erin.. Nu eet hij nog steeds brinta of een boterham. Afhankelijk van zijn humeur..
Malou en Ruben krijgen smorgens sinds ze 16 maanden zijn een fles kunstvoeding (150cc+5 schepjes) en daar een paar schepjes bambix granen doorheen. Tot voor die tijd kregen ze borstvoeding of gekolfde borstvoeding ong 160cc of kunstvoeding 150cc+5schepjes. Ze willen namelijk geen brood eten smorgens en wij vinden het prima zo, dan krijgen ze tenminste iets binnen ! Anders eten ze gewoon weg niet. Liefs, Hanneke!
Mijn zoontje heeft sinds hij 1 jaar is nog nauwelijks een keer Bambix gegeten. Het boterhammetje gaat hier over het algemeen goed en vaak ook nog een plak ontbijtkoek erbij, een flink ontbijt vind ik zelf. Zoonlief is nu 16 mnd.
Mijn zoon is bijna 16 maanden en krijgt iedere morgen een papfles met gewone melk en bambix. Uit een bordje is een drama en brood ook.
Ons meisje eet gewoon met ons mee. Een broodje en melk. Ze is nu 16 maanden en wil sinds haar eerste verjaardag geen fles of bambix meer.
- ongeveer 5 dagen per week een boterham + fruit - 1 x per week pap (fles) ivm het kdv + knijpfruit - 1 x per week muesli + fruit We wisselen het een beetje af. Ongeveer 1 x per 4 weken / 6 weken maak ik iets lekkers voor ontbijt: pancakes, wentelteefjes tosti etc.
Met 15 maanden was het ontbijt hier gewoon borst. Later op de ochtend aten ze dan wat brood of cereals met fruit.
Uhm nog steeds een fles peutermelk. Maar hij is vaak pas rond 10:00 wakker en rond 10:30 zijn fles dus 2uur later krijgt hij al zijn brood. soms in de tussen tijd wel een half droog broodje op zelf op te peuzelen
Mijn zoontje is nu 14 maanden en eet sinds dat hij 10 maanden is 's morgens 2 boterhammen en een fles melk. (Gewone melk pas sinds dat hij een jaar is)