He vakantievierende ZP-ers, Wij zouden in de herfstvakantie wel een weekje of een midweekje weg willen. Het liefst in Brabant, Limburg, Drenthe of net over de grens in Belgie. We hebben een eigen caravannetje, maar dat durf ik niet echt aan in de Herfstvakantie (14 okt tot 23 okt) of zijn jullie ervaringen anders? Ik ben benieuwd of iemand een idee heeft waar ik helemaal niet aan denk... het mag vanalles zijn, behalve een hotel en CP (te duur, maar een goede aanbieding zou top zijn ) Waar zijn jullie geweest in de herfstvakantie in NL en hoe?
Hoi! Ik weet natuurlijk niet wat jullie wensen zijn qua faciliteiten, wat jullie budget is en wat voor uitstapjes jullie willen gaan doen. Maar ik ben als kind heel vaak met mijn ouders naar de Wiltzangh in Ruinen, Drenthe geweest. Een familiebedrijf, dus geen onderdeel van een keten. Sommige dingen zijn wel een beetje gedateerd (ben er vorig jaar herfst weer eens geweest). De huisjes zijn basic, als hebben ze ook nieuwere huisjes gebouwd de laatste jaren. Geen hypermoderne grote speeltuin, gewoon 'normaal', geen binnenzwembad. Wel een snackbar, restaurant en fietsenverhuur. Maar als je niet heel veel waarde hecht aan faciliteiten is het een heerlijk plek om vakantie te vieren. Het ligt middenin in de bossen, de huisjes hebben veel ruimte om de huisjes heen, dus je kijkt niet bij de buren op hun bord. En kinderen kunnen er heerlijk in de natuur spelen. Het ligt in een van de mooiste natuurgebieden van Nerderland. Vanaf het park loop je zo de hei op, er is een schaapskooi vlakbij en een bezoekerscentrum van natuurmonumenten. In het dorp zelf zijn alle voorzieningen aanwezig. Bovendien zit je vlakbij Meppel. Er is in de omgeving van alles te doen. Wij kwamen er als gezin altijd heerlijk tot rust. En ik hoop er in de toekomst met mijn gezin ook weer af en toe van te kunnen gaan genieten!