Geef jij pap uit fles of bordje met lepel?

Discussie in 'Voeding' gestart door vruchtje24, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Geven jullie je kindje pap uit fles of bordje? Ik geef vanaf bordje maar niet zo suc6 vraag me af of ik gewoon met fles kan geven via 123 speen ofzo?

thanks

gr vruchtje

2. daan09

daan09 Lid

2 jul 2009
    18
    0
    0
    Hoi,

Wij waren begonnen met het geven van pap met een lepel. Dat ging eerst ook niet zo lekker. Toen hebben we het een tijdje met de fles gedaan met een 1-2-3 speen en dat ging prima. Na een tijdje was hij gewend vanaf een lepel te eten (groente en fruit) en toen hebben we het weer geprobeerd vanaf een lepel. Dat gaat nu echt prima.

Succes.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Een halve fles maken we pap van (geven dit uit een bordje) en de andere helft van de fles geven we alleen de melk (natuurlijk uit de fles :D)

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Pap geef ik uit de fles.
    Die krijgt ze niet standaard elke dag.
    We zijn nu een beetje aan het schuiven en proberen, omdat ze naar 3 flessen is gegaan en ik wel wil zorgen dat ze die en ook fruit en avondeten goed op eet.
    Als ze toevallig 's avonds wat later eet (en dus de laatste fles te ver zou moeten opschuiven), of 's morgens heel vroeg mij wakker 'zingt' dan krijgt ze als extra een papfles.

5. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Toen ik nog geen boterham 's ochtends gaf en mijn kindje dus pap kreeg, ging dat eigenlijk altijd uit de fles met een 123 speen. Dat ging prima, vanaf een bordje werkte hier niet zo. Vond hij 1x interessant, maar verder kon ik het dan weggooien, dus gewoon vloeibaar ontbijt en toen overstap naar brood met bekertje melk.

6. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Wij geven het meestal uit de fles en dan niet te dik. Standje 1 van de 123 speen. (en dan is het nog binnen 2 minuten helemaal op)
    Met de lepel probeer ik wel af en toe, maar dat gaat hem niet snel genoeg en dan is het huilen geblazen....

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier is pap helaas (nog) geen succes! Zou het een kwestie van wennen kunnen zijn? Hij is overigens wel gewend van lepel te eten groente/fruit, dus daar zal het niet aan liggen

8. music4life

music4life Niet meer actief

vanuit het bord
    en jah dan word hij slap maar ik gooi er gewoon scheppen bij,,,dat gezeur op het buro ,,dan word ze te dik.. zo veel pap eet ze toch niet

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier pap vanuit een bordje lekker met lepel. Na 2x deed ie zn mond al zelf open en het gaat goed. Mijn zoon is niet zo van het flesje geloof ik hahaha

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, hier krijgt ze in de ochtend een fles met paar schepjes ontbijtpap erin (van Bambix) en 's avonds een avondpapje. Alles uit de fles, lekker 'makkelijk en knus', ze eet haar groente en fruit van een lepeltje met stukjes en al, verder ook liga's en brood e.d. dus met die mondmotoriek komen we er ook wel.

Groetjes!

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    De laatste fles is hier sinds een week vervangen door een bakje pap ( pyamapapje van bamix met beschuit ) met lepel,, hij wou deze fles niet meer drinken maar wel gewoon van de lepel eten vandaar :)

Liefsz

12. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb een flesweigeraar en alles gaat of via tiet :D of lepel. De eerste keer pap was een lekkere knoeiboel, maar daarna ging haar mondje al open als ze de lepel al zag (en nu nog hoor), of het nu pap, groente, fruit of wat dan ook is maakt haar niet uit, als er maar iets in haar mond zit (ze eet dan ook alles :D).

Deel Deze Pagina