Hallo, Waar/Hoe bewaren jullie de haarspeldjes/clipjes etc. van jullie dochter(s)? Ik heb hier tot nu toe alles bij elkaar in een etuitje. Als ik bij haar een staartje doe, kieper ik alles over de kop om (enigszins) dezelfde kleur haarspeldjes te vinden. Dus hier ligt alles doorelkaar. Niet superhandig om elke keer uit te zoeken, maar wel handig dat alles bij elkaar ligt... Hoe doen jullie dat? Groetjes, Hanna
Ik heb een bakje voor speldjes en een bakje voor elastiekjes. ... En verder nog door het hele huis het spul slingeren, omdat de dochters nogal eens de neiging hebben speldjes los te halen en op een willekeurige plek neer te leggen
Ik doe 1X per week een poging om alle speldjes netjes bij elkaar vast te klippen op een kartonnenstrookje. Maar 2 dagen later zit toch alles weer bij elkaar in de 'haarspullen doos' van de meiden. Ik verzamel elke avond de verdwaalde speldjes en stikjes in de badkamer/slaapkamers enz. Maar heb echt wat beters te doen dan de boel elke dag opnieuw te sorteren.
Twee retro blikken doosjes... een voor knipjes en een voor elastiekjes. Daarnaast hebben we nog een paar leuke "emmertjes" voor diademen, haarbanden en andere haaraccessoires.
In zo'n juwelen doosje met een ballerina van de Intertoys....en verspreid door het huis, in jaszakken, de auto, sporttassen van zwemles etc. ha ha...af en toe doen we een speldjes zoekactie en hebben we ze alle 15 weer
ook een sorteerdoos, maar dan van de xenos. ze heeft een ronde en een dubbelzijdige. sorteerdoos, verdeeldoos folder aanbieding bij Xenos - details