Nou, ik heb de fijne granen gekocht en ga morgenochtend eerst maar eens twee schepjes door zijn gewone fles proberen
Onze kids zijn allebei geen papkindjes. Martijn kreeg al snel een boterham die hij met smaak op at iedere ochtend, op een geven moment zelf. En Emma wil ook geen brood 's ochtends, maar ik blijf het aanbieden en anders krijgt ze een fles. En die fles drinkt ze ook niet altijd op, meestal maar voor de helft. Maar dat komt misschien omdat ik 's ochtends ook slecht eet, je kids doen je denk ik gewoon na. Het is altijd zoeken met die kleintjes maar het komt vanzelf goed.
Ik had gisteren andere pap voor Ayla gehaald, iets met peer waar je alleen water aan hoeft toe te voegen. Zelfs ik vond het lekker en dat zegt toch wel wat, want ik walg van pap, maar hare majesteit hoefde ook dit niet . Dus uiteindelijk heb ik haar maar een boterham gegeven, waarvan ze de helft op heeft gegeten, en een flesje 150/5. Pap gaat het hier dus echt niet worden vrees ik...
mermaid@ en een flesje en een geprakte banann ofzo? is mischien sneller weggewerkt als een boterham. of een flesje melk met iets anders van gepureerd fruit erdoor?