bekkenklachten

Discussion in 'Gezondheid' started by mamalieske, Dec 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Tja nu denkt iedereen meteen..... ga je je daar nu al druk om maken?

Euuuh ja, een aantal jaren geleden heb ik namelijk mijn bekken aan de voor en achterzijde gebroken gehad. Ik heb toen 6,5 weken plat op bed gelegen om de breuk te laten helen. Maar toen ik eenmaal met behulp van krukken mocht gaan lopen was het zo pijnlijk. Om de pijn op te vangen heb ik een hele tijd op de verkeerde manier gelopen, wat resulteerde in een jaar revalideren bij de revalidatiearts in het ziekenhuis. Kraken, manuele therapie enz.

Nu wat jaartjes later en natuurlijk nog erg pril zwanger, onzeker en ook wel blij (wat ik nog niet echt durf).
    Steekt toch de vraag de hele tijd op, heb ik nu meer kans op bekkenklachten? Moet ik hier nu voor ik de intake bij de vk heb, haar dat toch maar even telefonisch laten weten, of is bij de intake nog tijd genoeg?

Gatver van zwanger zijn word je een onzekere muts zeg!

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    mij lijkt dat het tijd genoeg is om het tijdens de intake te melden.

je VK kan er nu toch niet aan doen.

3. 90210

90210 Lid

Oct 24, 2006
    14
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Tolbert
    Ja van zwanger zijn word je af en toe best onzeker van! (heeft iedereen om zaken die wel of niet belangrijk zijn).

Het is goed om het al bij de intake te melden bij de VK en daar is genoeg tijd voor. Hoe eerder zij het weet dan kan ze er rekening mee houden en ook in de gaten houden. Ook voor jezelf belangrijk om heel goed te luisteren naar je eigen lichaam en op tijd in te grijpen als het niet goed gaat. Mischien heb je fysio of iets dergelijks nodig en is het ook voor jou te doen om je kindje op een zo'n "normale" manier te krijgen.

Good luck!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Melen bij de intake is vroeg genoeg. En het is niet eens gezegd dat je er meer last van krijgt dan andere vrouwen, het kan natuurlijk maar hoeft niet

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik heb 8 jan. een tel. consult met mijn orthopheet over de breuken en wat ik van te voren al kan doen om kwaaltjes/pijntjes te voorkomen.

voorkomen leek me beter als genezen, dat koste me toen 1,5 jaar ;)

Share This Page