Een vraagje: Ik ben 38 weken + 3 dagen zwanger. Nu heb ik sinds deze week af en toe (steeds vaker) het gevoel dat mijn been wordt afgekneld. De verloskundige zegt dat het komt doordat de baby zover is ingedaald dat het mijn zenuwen afkneld. Zo voelt het ook! Stekende pijn in mijn lies. Erg vervelend, bij iedere 'knelling' duik ik van de pijn in elkaar.... Levert nogal wat geschrokken blikken op als je in de supermarkt staat! Heeft iemand hier ook last van, heb er nl. nog nooit over gelezen/gehoord! En misschien tips wat eraan te doen, als dat al kan... Groetjes, Tessa
ik heb sinds deze week ook steeds meer last te kijgenvan mijn linkerlies...denk zeker dat het daarmee te maken heeft hoor (indalen). Eerder in mijn zwangerschap had ik erge last van een zenuw in mijn bil die werd afgekneld, maar dit is toen van de een op de andere dag weer weggegaan...
Ja ik heb er ook last van, al een week of 7-8, al is het de laatste week weinig. Mijn Uk is dus zo goed geweest om anders te gaan liggen. Maar het is erg vervelend. Je kunt er zelf niks aan doen, volgens mij, je kleine moet ergens anders gaan liggen.....
Ik heb er ook al vrij lang last van, een zenuw in mijn rechterlies. Mijn bovenbeen is veelal gevoelloos maar soms voelt het net alsof er koud vuur ( ) onder mijn huid zit. En soms inderdaad ook van die pijnscheuten, pff die zijn soms echt heftig! Maar ben dan benieuwd hoe het straks gaat zijn als de baby ingedaald is... Er is helaas niets aan te doen vertelden mijn vk en cesar therapeute Veel sterkte ermee!