Ik ben maar begonnen met brinta als ontbijt ivm de vezeltjes... maar gezien ik brinta nog steeds niet Het Ontbijt vind.. vraag ik me af wat andere mensen ontbijten of misschien een eh.. stille hint hoe we de brinta iets anders kunnen laten smaken op het moment: brinta met stroop stuk beter te eten dan kale brinta en kokos was ook wel te doen rozijntjes is volgens mij een goede optie.. was het dat ik die zelf niet zo lekker vind
Brinta met vlokken..hmhmhm jammie! Ik eet (op mijn werk) altijd yoghurt met Cruesli en als ik nog honger heb een boterham.
Ligapap? Is overheerlijk.. Je kookt wat melk, verkruimelt de liga in t zakje wat fijn, gooit t in n bakje en mengen maar! Is echt lekker hoor (ik kruimel liga 2e stap). Is misschien t proberen waard en t is zoet van zichzelf.
Ik ben dol op griesmeel pap is ook erg lekker hoor . Ik moet zeggen dat ik moeite heb met ontbijten gaat er op een of andere manier niet echt in, brinta en dat soort pappen is een goed alternatief en gezond. xxx jet
Special K van Kellog's (ff reclame maken ) gaat er bij mij prima in, vooral die met de donkere chocoladeschilfers, en daar dan een goede koude scheut melk bij: mjam!
Brinta zit al suiker in haha, maar tis wellekker. In pap kun je alles gooien, op t werk ter variatie en de bewoners smullen: jam bastogne koekjes speculaas vruchtenhagel nesquik honing Alles wat oplost in warme melk, kan door de pap!
special k met magere aarbeien yoghurt.. vind ik goed vullend samen met een glas sinasappelsap en een glas water..
Hmm K weet niet welke Brinta jij dan hebt, maar in mijn Brinta zit geen suiker, op de verpakking staat : Volkorentarwemeel, zout.
Klopt Maisy! Hihi zit ook geen suiker alleen natuurlijke suiker. Brinta is van zichzelf gewoon zoeter en smaakvoller dan bv bambix ofzo! Brinta is gewoon lekker en nog gezond ook, zit foliumzuur en heel veel vitamines in. Krijg er gewoon zin in nu
pap en brinta! ben er vroeger dood mee gegooid, nu kan ik het niet meer door mijn strot krijgen. hahaha
Hier nog 1! Nooit gedacht dat ik nog eens iemand zou treffen die er hetzelfde...ahum...trauma aan over heeft gehouden als ik. Ik heb moeite met ontbijten. Meestal neem ik een glas jus d' orange en een stuk fruit.
-hihi- ikke ook hoor. Ik at ongeveer vanaf dat ik getrouwd was 's morgens een schaaltje yoghurt met crunchy, maar sinds ik zwanger ben hoef ik dat absoluut 's morgens niet meer, misschien moet ik het maar 's avonds gaan eten, is natuurlijk wel goed voor de calcium. Nu eet ik twee broodjes, meestal met hagelslag. Soms met kaas.
Hmm mja ik ontbeet altijd met ovaltine maar gezien de vezeltjes vond ik dat dat misschien nu minder handig was dus maar aan de brinta geslagen maar echt geweldig.. tja het blijft brinta natuurlijk
Ik ontbijt meestal met Special K rode vrucht met halfvolle melk en soms met 2 crackers met kaas of worst.
Hel slecht van me, maar ivm met extreme misselijkehid krijg ik echt niets door me keel sochtends....Echt niets...
Hm ik ben vooral savonds misselijk.. en dan kruip ik d us maar gewoon in bed alsnog vervelend.. maar beduidend minder lastig dan wanneer je nog vanalles moet doen en eten