Hoi meiden, Ik heb een verjaardagstaart voor onze zoon gemaakt, hij is volgende week jarig en ik wou graag een leuke kindertaart. Maar omdat hij allergies is voor melk en onze oudste allergies is voor ei,pinda,noot,sesam is het moeilijk om er 1 te vinden.... Nu heb ik deze dus zelf gemaakt ook voor het eerst met fondant gewerkt....hij is nog niet zo mooi als de meeste taarten die ik hier zie hoor...
Ziet er nog steeds erg leuk uit hoor En je kinderen zullen ervan genieten Ik wou dat ik zo'n leuke taart kon maken, bij mij mislukt het echt gigantisch heb daar echt 2 linkerhanden in Gefeliciteerd met Dean
Super! Ik had een koemelk, ei en soya vrije bananencake gemaakt. Die ook nog 's suikervrij was. Erg geslaagd! Fijne verjaardag!
Nou ik vind hem gaaf! En nog meer doordat je een taart hebt gemaakt waar hij heerlijk van kan smullen zonder ziek te worden!
Leuk gedaan!! En leuke naam ! Onze D.ean wordt over 2 maandjes ook alweer 1 ! Heb ook ooit een recept gelezen van een taart wat je kan maken met babyvoeding, poedermelk (wil geen reclame maken) Dus dat kan dan ook met Hypo-allergeen. Ben hem nu alleen kwijt . Vind je taart in ieder geval erg goed gelukt! En natuurlijk nog gefeliciteerd!
hij is mooi! Toen mijn zoontje 1 werd (hij heeft ook een koemelk allergie en had toen ook een ei-allergie, maar daar is hij nu gelukkig overheen) heb ik een taart gemaakt volgens een recept uit het boekje dat ik had opgevraagd bij nutragimen. Het was dus een nutragimen taart. Hij kon toen ook nog geen soja verdragen helaas. Leuk gedaan met gekleurde hagelslag enzo in de vorm van een beer. Zag er wel wat saaiig uit, maar goed hij werd 1. Eerst een hapje proeven, zoon wil niet (eetaversie thanx to de allergieën) dus neem ik zelf een hapje. VIES!!!! Hebben hem daarna gelijk weggekieperd Voor zijn tweede verjaardag heb ik appelflappen voor hem gemaakt. Viel een stuk beter in de smaak. Bij mijzelf dan
dit is een recept zonder melk, dus eingelijk gewoon met bubbeltjes water en kokosmelk heerlijk smaakt goed, smaakt eingelijk als gewone cake met een vleugje kokos!