Ik doe hagelslag e.d. altijd in een tupperware bakje dat je goed kunt afsluiten. Ongedierte kan er dan niet in. Met een lepel op het brood doen is ook veel makkelijker dan uit zo'n pak schudden.
Neem altijd cornflakes en cracottes mee, vind die harde broodjes uit het buitenland ook echt niet te eten...
Een vakkundig sopje door de koelkast helpt niet? En je hebt in suup gewoon van die hersluitbare diepvrieszakken. Daar komt geen miertje in hoor Gebruik ze hier ook nog weleens om iets in weg te gooien waarvan ik weet dat het bederfelijk is... Zodat het geen leven gaat leiden in de vuilnisbak
Weet niet of het al genoemd is maar er zijn ook mini verpakkingen hagelslag en ander zoet brood beleg. Past makkelijker in je koffer en toch veilig voor je gevoel misschien?
Ik dacht ook aan wat kwark of yoghurt met fruit. Eet ik zelf ook vaak. Banaan als ontbijt kan ook best, evt apart drinkyoghurt daar erbij halen?
Kortdurende gedragtherapie proberen, met een beetje geluk ben je er dan snel van af! En voor deze vakantie gewoon 'smorgens in een restaurant gaan ontbijten? Al is het maar de McD of zo..... Sterkte!