Geen idee, maar zou het niet te plakkerig zijn als ze te veel te gelijk in haar mond stopt? Mijn kinderen kregen het denk ik pas na hun 1e verjaardag.
Rick smult ervan! Hij krijgt af en toe een klein hapje van een van ons. Geef echter niet teveel, want ze kunnen er wel diarree van krijgen!
Glenn krijgt het hier ook! Vandeweek voor het eerst. Hij gooide zijn Liga weg omdat ik ontbijtkoek had.
selam tamer krijgt kapitein koek en dat vind hij lekker! Hij krijgt het bijna elke dag 1 reep. Soms eet hij hem helemaal op soms maar een klein stukje.
Bedankt voor jullie antwoorden. Lynn gaat morgen lekker ontbijtkoek krijgen Liga plakt ook erg, dus ik denk dat ze dit ook wel weg krijgt. En over die ontlasting, ik denk dat het hier geen kwaad zal kunnen. Lynn zit regelmatig verstopt. Thanks allemaal
Nikki heeft toevallig vandaag een klein stukje op. Ze keek steeds heel vies, maar at het wel op. Als ze iets echt niet lekker vindt spuugt ze het uit, dus ik denk dat ze zo keek omdat het een beetje plakte ofzo. Craccotes vindt ze trouwens ook heerlijk!
Joey eet elke dag een kapitein koek bij zijn ontbijtje. Hij eet ze al heel lang Als ik eens geen kapitein koek in huis heb, dan eet hij een gewoon ontbijtkoekje... maar dat is nog maar 1x voorgekomen