Hallo allemaal, Zodra ik mijn kleintje verschoon, en zijn buik dus bloot is, begint hij zich te krabben. Ik probeer zijn nageltjes zo kort mogenlijk te houden, want soms ziet hij er echt uit alsof hij door een kat is aangevallen! Hij heeft geen uitslag verder, ooit wel eens gehad na het zwemmen, maar dat was zo weer weg. Hij krabt echt zoals een beer van een kerel zijn bierbuik krabt, met van die lange halen. Waarom doet hij dat? Doen jullie kindjes dit ook?
Mijn zoon deed dit ook totdat ik een vettige creme op zijn blikje speelde was het over, waarschijnlijk trok zijn huidje een beetje. Misschien toch een droge huid die jeukt? ( al leek de huid van mijn zoon niet droog toch jeukte het wel)
Hier ook, met die vlijmscherpe klauwen haalde ze haar hele buik open. Regelmatig knippen helpt overigens ook niet, volgens mij scherpt ze haar nagels aan de box. Het jeukte omdat het wat droog was, cetomacrogol elke dag en nu gaat het goed. Als ze een donkere romper aan had kon je ook heel goed de huidschilfertje zien.
Droog is het niet, inderdaad. Ik smeer ook, maar echt helpen doet het niet volgens mij.. Misschien maar een ander cremetje proberen dan!
Ja nou inderdaad, ik heb het idee elke dag te moeten knippen zeg, het lijken wel klauwen! En soms haalt hij zich dus 'open' en ziet ie' er niet uit, ja zo kan ik niet gaan zwemmen natuurlijk, zie die moeders al kijken haha
Moet je ons soms zien, als we krassen op onze armen hebben dan is dat van de kat in het gezicht komt dus van onze lieve dochter.