Ik heb savonds een mega volle buik,en sochtends een zachte normale zeg maar ik heb vaker gelezen dat vrouwen dit hebben MAAR ik zou dan erg graag willen weten of het iets met de darmen te maken heeft want ik heb de ziekte van crohn Ik heb al 2 dames van mijn familie gevraagt en ze zeggen dat het geen obstipatie kan zijn want ik ga 2x naar de wc elke dag Ik ben zo bang om een ontsteking te krijgen...
Ik had dat ook hoor, het leek af en toe net of ik uit elkaar plofte of 3 borden leeg had gegeten (nu nog trouwens, maar dat komt omdat de kleine zo hard groeit) , maar volgens mij zijn het gewoon je darmen die zich een weg zoeken, ze moeten aan de kant voor de groeiende baarmoeder. Misschien is het 's ochtends wat minder omdat je dan meer ontspannen bent omdat je net hebt geslapen.. misschien helpt het om even in bad te gaan liggen of lekker douchen of massage Maar als je echt bezorgd bent, bel je toch de VK of de huisarts..
mja hier ook hoor. zodra ik gegeten heb, is mijn buik aanzienlijk dikker voller en harder. lijkt ook alsof kleine gewoon klem zit, maarja s'morgens nergens last van, en buik is weer wat dunner. Maar idd, als je onzeker bent, gewoon ff v.k. bellen of huisarts. Succes ermee
Hier ook hetzelfde probleem! Ik had dat ook al vrij snel en nu wordt het alleen maar erger! Ik ben het met de meiden hierboven eens: ik ga ervan uit dat je darmen zich een weg proberen te vinden. Je baby groeit natuurlijk ook gewoon door en neemt steeds meer ruimte in beslag. Maar hoe dat met de ziekte van Crohn werkt weet ik niet precies. Als je je er echt ongemakkelijk bij voelt, kun je altijd je huisarts raadplegen! Liefs Isa