over stimulatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door spannendetijden, 11 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    beste verloskundigen,

ik weet dat deze vraag eigenlijk niet jullie toebehoord maar ik hoop ergens toch dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

wij zijn inmiddels voor een 2e kindje gestart met ivf behandeling. nou had ik vandaag mn 2e follikelmeting controle en ik blijk aan beide kanten minimaal 22 follikels te hebben. en moest direct stoppen met stimuleren en nu wachten op menstruatie.

maar,... wat is het gevolg/gevaar als ik nu door was gegaan?
    ik heb gespit op google, website frya en hier maar kom er niet uit. enige wat ik lees is over overstimulatie NA punctie.
    maar is het dan niet mogelijk om nu door te gaan. wel punctie en dan onder controle blijven? (en geen terug plaatsing?)

ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vraag. want tot nu toe is het stoppen in mijn ogen zinloos.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hai,

Ik heb hier helaas echt geen verstand van en vind het daarom lastig om je echt advies te geven hierin. Hoop dat je ergens anders je vraag kwijt kan, misschien een forum waar een gyn vragen beantwoord? Succes

Groeten evelien

Deel Deze Pagina