We zijn wat aan de late kant dit jaar omdat ons huis te koop staat.. Toch willen we in augustus 2 weekjes weg. Liefste naar Italië. Ik heb al veel afgezocht op internet maar er zit niet veel bij wat me aanspreekt. Liefste een chalet/appartement, niet meer dan 1300km rijden met een leuk zwembad. Iemand aanraders?
Op 1300 km zou je voor de meren kunnen kiezen maar ook voor een agriturismo in zuid-tirol (alto adige op zn italiaans). Wij zaten een paar jaar terug in de Funtnatscherhof, koeien, vers fruit, leuk voor kindjes! Geen zwembad maar wel een zwemmeer vlakbij. Andere agriturismos in dat gebied vind je op Urlaub auf dem Bauernhof mit Ferienwohnungen in Südtirol - Roter Hahn
Camping continental lido vlakbij lago maggiore vonden wij helemaal het einde! Het ligt namelijk aan een heel mooi meertje met zandstrandje dat superflauw afloopt. Er zijn ook stacaravans en een paar apartementen te huur..Maar die zijn in het hoogseizoen wel duur en snel vol. Waarom ga je niet in juni?
Tnx voor de tips. Ik ga even kijken! Helaas verplicht aan het hoogseizoen omdat we dit jaar niet anders konden.. Zo is dus al veel leuks weg of je betaalt de hoofdprijs a 2500. Maar goed, ik ben blij dat we überhaupt weggaan dus maar ff goed doorzoeken! Tips blijven welkom.
Je betaald idd wel minstens 2000e denk ik in aug. Wij ieder geval wel.. De meren zijn erg leuk, vooral met de Kids. Iets minder kritisch zijn op het park?!
Wij gaan naar deze camping voor eerst naar buitenland met onze dochter, via eurocamp luxe sta caravan. Ben jij hier weleens geweest? Ben wel benieuwd
Wij gaan dit jaar ook naar Italië, we hebben een appartement in rosalina mare. Er is een zwembad en entertainment voor de kinderen, vlak bij het strand. We betalen 850 euro voor 2 weken.