Mallorca laatste week april

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sunshine813, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Wij willen de laatste week van april naar Mallorca, alleen twijfel ik of het weer wel lekker genoeg is om te zwemmen, zijn jullie weleens in Mallorca geweest in april?

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ja wij!! wij zijn vorig jaar eind april een week naar Mallorca geweest super lekker weer gehad en idd warm genoeg om te zwemmen.. was ongeveer rond de 23/24 graden overdag..

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    wij gaan volgende week! .. ben ook benieuwd of het mooi genoeg is, maar het is vast beter dan hier... :p

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Volgens mij is het er nu wel goed weer.
    Wij zijn er 8 jaar geleden vanaf 28 april een week geweest en toen was het niet denderend. Het was op zich wel mooi weer, maar erg fris nog en winderig. T-shirtje kon overdag wel, maar een lange broek was ook wel lekker. En zwemmen was niet te doen, echt te koud.

Wij hebben toen gewoon het eiland verkend, veel bekeken en ondernomen. Dat doen wij toch graag, dus daar was het perfect weer voor.

5. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ja wij ook hoor, wij gaan ook altijd veel op pad. We willen sowieso Palma gaan verkennen en de noordwestkust schijnt mooi te zijn... nog tips toevallig? ... we hebben wel 2 kleintjes bij ons..

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Toevallig. Wij vliegen morgenavond :)
    Wij willen sowieso een auto huren en om rond te kijken. Geen echt plan nog. Maar we hebben een week dus tijd genoeg. Gaan zonder kinderen.
    Er word wel heel mooi weer aangegeven voor volgende week. Heerlijk.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind het stadje Pollenca in het noordwesten erg mooi. Niet massaal, gewoon gezellig.
    Ook is Puerto de Soller leuk om naar toe te gaan.
    Tussen Pollenca en Soller ligt Sa Calobra. Hier kun je een (voor kinderen) spannende wandeling door rotstunnels maken en dan kom je uit bij een kreek.
    Daar weer vlak bij ligt een leuk klein strandje bij Cala Tuent, waar je ook leuk kunt eten in een restaurantje op de rotsen.

Dit stuk vind ik het echt een van de mooiste stukjes van Mallorca.

Verder heb je in het zuiden nog de stranden van Platja d'es Trenc. Spierwit zand, blauwe zee, heel mooi. Daar vlakbij ligt ook een mooie botanische tuin.

Deel Deze Pagina