Legoland en legohouse

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door happyrammetje, 17 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wij gaan volgende week naar Legoland en legohouse. Ik heb een combinatieticket gekocht. Voor Legohouse moest ik een datum kiezen. De tickets voor Legoland is dan 6 dagen voor en 6 dagen erna geldig. Maar ik zie nergens dat ik voor Legoland van tevoren een dag moet kiezen. Kan ik dus gewoon aankomen en de tickets zonder datum laten zien? Weet iemand dit?

Verder nog tips of ervaringen voor Legoland en Legohouse? Bedankt alvast!

2. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik ben er net geweest :D. Voor legoland hoef je geen dag te selecteren maar voor legohouse wel (maar als ik het goed begrijp heb je daar al een dag en tijd voor geselecteerd). Mijn tip is om te zorgen dat je bij legoland precies om 10 uur er bent en direct rechtsachter het park in loopt. Daar liggen de leukste attracties en wij hebben daar in 1.5 uur tijd 7 attracties gedaan. Daarna wordt het overal druk. Wij zijn steeds in de ochtend gegaan en rond 12 uur ergens anders heen gegaan (hadden onbeperkt toegang). Voor legohouse is mijn tip om eem boek mee te nemen :roflmao:. Mijn kids kunnen zich er de hele dag vermaken maar ik had het zelf op den duur wel gezien (we zijn ook al vaker daar gew3est).
    Ik vond het wow park overigens ook erg leuk om heen te gaan!

owly vindt dit leuk.
  3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Leuk, wij zijn er ook volgende week :)
    Ik kan je dus (nog) geen nuttige tips geven.

4. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL

Bedankt voor je reactie en tips. Ik ben echt benieuwd naar Legoland en Legohouse! Ik had al wel gelezen over Wow park. Helaas past dat niet in onze programma.

Hebben jullie in een stuk doorgereden naar Denemarken? Of via Duitsland gegaan? Tips voor een familiehotel zonder een grote stad in te gaan? We hebben geen milieuvignet

5. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk!! Wij gaan ook volgende week. We gaan vrijdag naar Legohouse en dan waarschijnlijk die dag ervoor naar Legoland.

Rijden jullie aan 1 stuk door of doen jullie het in 2 dagen? En waar verblijven jullie dan?

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Wij zitten nu al in Denemarken. We willen (nou ja, de kinderen vooral) op de camping bij Legoland gaan staan. Ik denk dat wij maandag en dinsdag naar Legoland gaan en woensdag Legohouse.

7. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lekker zeg! Reden jullie in een keer door? Was dat te doen.

8. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Legohouse is heel nieuw en ziet er heel mooi uit. Legoland is wat verouderd (vind het Duitse park persoonlijk leuker) en alles staat dicht op elkaar. Maar ja se kids vinden het leuk. Wij wonen in het zuiden en zijn via Duitsland gereden. We hebben het in 1x gereden. Vorige x hadden we een overnachting maar was niet noodzakelijk qua reistijd.

happyrammetje vindt dit leuk.
  9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Ja, we zijn in 1x naar Denemarken gereden.
    Was voor ons ruim 600 km, prima te doen in 1 dag.

happyrammetje vindt dit leuk.
  10. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Wij zijn vorige week geweest en zijn in één keer naar huis gereden, net geen 800 km. We kwamen wel vanuit Noorwegen. Verbleven in Lalandia.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Het enige wat ik weet van het lego house dat ze een set verkopen wat je ook echt alleen daar kan kopen. Geen idee wat ze nu hebben. :)

Net als dat sommige setjes lego ook alleen verkocht worden bij een lego winkel. Die van lego house is nog exclusiever.

12. Lovethekids

Lovethekids Nieuw lid

19 aug 2023
    1
    1
    3
    Vrouw
    Hallo kunnen jullie dit bericht lezen heb me net ingeschreven?

Athina vindt dit leuk.
  13. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    936
    577
    93
    Ja klopt inderdaad. Je hebt legohouse en legoland exclusives. Wij hebben de eend en de piraat. Mijn man krijgt voor zn verjaardag ook nog het pretpark. Die eend is vooral erg mooi. Op vinted en marktplaats gaan de dozen voor veel geld weg.

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    De eend ken ik niet, zal eens zoeken.:D

Deel Deze Pagina