Dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hebben jullie ook wel eens zo'n droom waar je een beetje van slag van raakt? waarover je na gaat denken, of het misschien iets betekend en die de hele dag (of misschien wel langer) in je hoofd blijft zitten?
    Afgelopen nacht had ik zo'n droom en het blijft maar door mijn hoofd spoken, ben er de hele dag al niet 100% bij.

2. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ja, al een paar keer en zou er geen betekenis aan vast kunnen knopen. Eentje heeft een paar jaar geleden maanden lang door mijn hoofd gespookt.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Ik droomde laatst dat mijn zoontje blauw aanliep en stikte. En ik wilde om hulp roepen, maar er kwam geen geluid uit mijn mond. Werd badend in het zweet wakker. Maar de enige betekenis die ik daaraan toeken is dat ik me (in mijn onderbewustzijn) weleens zorgen maak dat mijn kinderen iets kan overkomen en dat ik ze dan niet kan helpen oid.

4. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Ik droomde laatst dat ik vreemd ging met iemand die ik van de basisschool ken en daarna nooit meer heb gezien. Werd wakker op het moment dat ik het mijn vriend moest gaan vertellen.

5. Bronwater

Bronwater Lid

23 apr 2017
    27
    2
    3
    Vrouw
    Ja zo nu en dan. Meestal te veel aan me hoofd of stress over iets.

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dit heb ik ook eens gehad. Die middag kwam ik die gast tegeno_O.

Na jaren niet gezien, gesproken te hebben stond hij ineens voor m'n neus :rolleyes:

7. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Oeff wat zal je geschrokken zijn Haha !

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn droom was dus zoiets, ik ging vreemd met het neefje van mijn buurvrouw en hij wilde zijn vriendin verlaten voor mij en hoopte dat ik dat ook zou doen.

Ik ken dat neefje behoorlijk goed, toen hij nog vrijgezel was kwam ik hem vaak tegen tijdens het stappen en heb ik altijd het gevoel gehad dat er 'iets' was. Nu hij een vriendin heeft zie of spreek ik hem nooit meer en is het heel anders. Moet eerlijk zeggen dat het best een leuke en lieve jongen is, maar zou mijn man nooit voor hem verlaten.
    Maar deze droom leek zo werkelijk en zette mij echt aan het denken.

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ja stond ook echt even verstijfd hahah

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik droomde laatst ook dat ik vreemdging. Maar dan met een vrouw. In m'n droom vond ik het doodnormaal. o_O

Deel Deze Pagina