Ontdekken jullie ook wel eens van die gore plekjes in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanukkie, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Wat er onder het bed soms aan stof ligt is echt om te schamen :D
    Soms is het ook te erg voor woorden wat er tussen en onder de kussens van de bank zit :)

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    zat laatst op de wc zie ik naast me allemaal honden haren tegen de muur geplakt, echt heel vies.
    ik moet i.v.m. mijn zwangerschap heel rustig aan doen maar ik had hem 3 weken geleden nog op mijn knieën schoongemaakt.

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zie ik toch weer Rob Geus voor mijn geestesoog.. Opdoemend tussen de kussens van de bank...:D

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja... onder het bed moet hier ook nodig. maar ik heb wat dat betreft een rotledikant want is heel laag. kan er met de stofzuiger niet onder dus moet helemaal van zijn plek.

vorige week zon rotan kastje op de slaapkamers met van die laatjes was wel erg stoffig en net de onderkant van de draaiknop van het bad. jakkie allemaal zwarte zeepresten. kots!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

onze vaatwasser is lek:D maar we hebben even geen centjes om een nieuwe te kopen.. dus leg er altijd een handdoek naast..(we houden niet zo van afwassen..)
    toen ik nog niet wist dat hij lekte lag er echt een laag drek onder de vaatwasser en wasmachine:$ niet normaal... heb een handdoek gepakt die erop gedaan alles bij elkaar en geveegd en handdoek en al in de grijze bak gegooit... die wil je echt nooit meer gebruiken hahaha... voor de rest ben ik eigenlijk best wel een poetswijf... en nu helemaal sins ik zwanger ben... maar er zal vast wel ergens een plekje zijn die ik over het hooft zie:D

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat dacht je van achter dat plintje onder je hele keukenblok?!? Die moest laatst bij ons weg omdat de vaatwasser gerepareerd moest worden. Wat een stof enzo daaronder. EN ik dacht nog wel dat er niks onder kon komen omdat het helemaal dicht is...

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de afzuigkap nog nooit schoongemaakt...en ik woon hier al 3 jaar :)

Maar er ligt geen stof onder mijn bed...dat dan weer niet :D

8. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    oh dan moet je 't hier 's zien tussen het keukenblok en het gasfornuis(zit zo'n 10 cm.tussen)op de grond...:$
    Dat moet ik toch echt hoognodig eens grondig gaan schoonmaken.
    Ook aan de andere kant van het fornuis(tussen fornuis en muur,denk een halve meter)ligt een laag stof/vet van hier tot Tokyo.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    We hebben de box verkocht en daar bleek zelfs een slakkenhuis aan de onderkant geplakt te zitten, de slak zelf was helemaal opgedroogd, Joost mag weten hoe lang die er al zat :)!

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

ieee bah sorry! ga morgen gelijk ff checken hahaha

wel achter de wcpot zeg maar bah bah zag het laats was bijna zwart vn de stof hou het nu wel bij..

11. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Over Rob de Geus gesproken. Die komt nu in Shownieuws dat hij een stalker heeft?! Een vriend verspreid leugens over iets met seksuele ..zaken. haha. :) daar wordt ik niet vrolijk van.

Ontopic, ik zeg achter de wasmachine. Maar ook toen ik het fornuis wou opschuiven. Gadver!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Haha, nee, ik word sowieso niet zo vrolijk van die man :D. Hmmm, seksuele zaken? Had hij zijn banaan niet gecodeerd in zijn broek opgeborgen? Of waren zijn rubbers vies geworden?

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Jo79:whahahah briljant!!!!

Wij hebben een rand tussen het bed en het kozijn, op de grond. Kan ik niet bij met mijn korte armpjes en van de zijkant ook net niet. Resultaat: ophoping van stof, lege flesjes spa en andere onhygiënische zaken. Gelukkig komt Rob Geus niet in mijn slaapkamer (jakkes :D).

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hahaha helemaal geweldig gewoon.. kan niet anders zijn dat je zelf helemaal in een deuk heb gelegen toen je het opschreef..

15. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Z'n zaakje niet afgedekt waarschijnlijk :D

Heb hier van de week de badkamer tegeltjes met een tandenborstel (wel een oude natuurlijk :p) lopen schrobben. Wasmachine en droger aan de kant....zelf daar zaten zeepresten achter op de tegels...joost mag weten hoe het daar terecht komt:( te goor gewoon....maar nu weer lekker fris...toch maar voornemen om even wat vaker de wasmachine aan de kant te schuiven:D

Deel Deze Pagina