Ik heb al veel gelezen en opgezocht maar hierbij toch nog weer een topic. Ik ben op zoek naar tips voor cadeaus voor een 2de verjaardag. We hebben een j/m tweeling en we hebben dit al op het lijstje staan maar misschien dat er betere en/of andere tips zijn.... alle suggesties zijn welkom - Bambino Loco - Nijntje verstoppertje - Duplo trein - Keukentje + benodigdheden - Pop + buggy - Kassa - Knutsel spulletjes....Misschien jullie een idee wat precies leuk is? - Auto - Klei - Grote rijgkralen - Bruynzeel Kleuren met water Ik ben voornamelijk nog op zoek naar cadeaus voor een leuke prijs beneden de 15 euro...
Qua knutselspullen hebben ze bij zeeman regelmatig knutselkoffers. Daar zit echt vanalles in, erg leuk. Alleen de lijm is echt kwaliteitje-niks.. Dus een gewoon flesje ses erbij is niet onhandig En ze zijn ook nadat ze "op" zijn heel handig om los knutselspul in op te bergen
puzzels spelletjes zoals memory onze dochter vindt plakken helemaal leuk, ik heb laatst bij de hema van die foam stickers meegenomen. Bloemetjes en dieren waren niet zo duur.
dank je wel voor de suggesties. Puzzels komen ook op het lijstje en memory ook haha. De tip van de Zeeman is ook een goed. Verder nog iemand?
Boekjes, thee serviesje, dvd's, duplo, weet niet of je iets van keukentje heb ofzo maar een uitbreiding daarvoor?
onze dochter wordt morgen 2, maar hebben het al gevierd. ze heeft de volgende dingen gekregen: - tafel en stoeltjes van Kitty - paraplu van Kitty - stoffer en bezem, omdat ze mama altijd wil helpen - nijntje verstoppertje, is erg leuk - boekjes - slofjes van hello kitty en nog veel meer, wij zijn in to the Hello Kitty. maar met dit weer is een paraplu en leuke laarsjes wellicht handig om te vragen?
- Plakkaatverf + groot papier - Tentje (Hema heeft leuke/betaalbare) - Nijntje ballonnenspel (kleuren leren) - Plastic theeserviesje - Voorleesboek of prentenboek - Kleurpotloden of vetkrijtjes - Tekenbord dat je steeds opnieuw kunt gebruiken (magisch tekenbord?)