Zwanger ja Of Nee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tessaa, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    hallo mensen ik ben nieuw hier en voor de eerste keer
    nou had ik een vraagje.
    mijn cyclus is meestal rond de 28 dagen maar soms langer (onregelmatig) het is nu de 30ste dag zeg maar ik weet niet zo goed of ik nu overtijd ben of dat de mestruatie gewoon laat is maar ik heb last van buikkrampen maagzuur vermoeidheid en de buikkramp voelt net of dat ik ongi moet worden maar ja dar loop ik ook al 1 week maar nog niks (gelukkig :p wantik wil het heel graag) maar ja ik weet nu niet zo goed wat ik moet denken en doen testen of tog maar even wachten wie kan mij helpen?

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat is je langste cyclus? Als je daar overheen bent kan je spreken van 'overtijd'. Maar ik zou wel een testje wagen! :)

3. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    mijn langste cyclus was 30 dagen maar vandaag voel ik de buikpijn net of ik ongi moet worden heviger:( ik hoop dat ik wel zwanger ben

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Als je echt denkt dat je ongi moet worden kan je misschien beter een test besparen door nog even te wachten. Maar bij mn eerste dacht ik ook ongi te worden, wist het zeker, maar was wel zwanger.
    Je kan goede goedkope testen kopen bij Kruidvat (2 voor 5 euro)

5. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ja ik w8 denk ik tot woensdag en als ik het dan niet ben dan ga ik testen maarja had best wel een paas symptompjes maagzuur witvloed last in me onder rug die dingen allemaal dus ik wist niet echt wat ik moest denken

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik dacht ook seriues te weten dat ik ongie moest worden
    alles wees erop
    tot het weg bleef,getst
    en ja hoor...positief :)
    je kan alvast ene test kopen,en als je denkt,het komt niet,gewoon testen
    de testen kosten niks,gooi er liever 1 weg omdat het niet zo was,dan onzeker rondlopen
    gewoon testen

7. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ja dat is zeker zo maar weet je wat het is als je het niet geplant is dan komt het omdat je 1 of 2 dagen de pil bent vergeten en nu dat je al 1 jaar de pil niet slikt komt het niet :s zoooo raar he

8. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    maar ik hou ullie wel op de hoogte zo te zien aan de banner ben ik 1 dqg overtijd en kan ik testen maar ik w8 tog maar tot woensdag

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Succes meid!

10. Snowwie28

Snowwie28 Lid

10 okt 2008
    54
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ook ik ben vandaag 1 dag overtijd vind het wel spannend, Weet niet zo goed wanneer ik het beste een test kan doen. Durf aan de ene kant niet en aan de andere kant wil ik het ook wel graag weten.

Liefs
    Snowwie

11. famke78

famke78 Nieuw lid

12 okt 2008
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

heb me sinds gister ook aangemeld op dit forum. Wij zijn ook bezig om zwanger te worden. En nu las ik het berichtje van tessaa, ik heb sinds afgelopen week ook last van maagzuur, terwijl ik dat anders nooit heb. Bij mijn vorige zwangerschap had ik daar alleen op het einde last van. Ook heb ik de afgelopen week last van rommige darmen gehad, en ben steeds moe. Maar er heerst ook buikgriep hier, dus weet niet of het dat is. Ben er wel steeds meer mee bezig dat ik zwanger wil raken. Vindt het altijd leuk om verhalen van anderen te horen.

Groetjes Famke

12. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    ik heb vandaag getest maar helaas was het negatief dus afwachten maar :(

13. tessaa

tessaa Actief lid

13 okt 2008
    202
    0
    0
    tilburg
    nog steeds niks ik denk dat ik morgen mar weer ga testen en als het dan negatief is dan weet ik het ook niet meer

Deel Deze Pagina