hahah..moet je ook net doen of je een koe aant melken bent he ? Wel gelijk de emmer eronder zetten, anders heb je een zwembad onder je voeten.. Bij mij mar net een druppel hoor .. liefs
Bij sommigen lekt het vanaf het begin van de zwangerschap al een beetje, bij anderen pas als uk geboren is. Hier nu al, maar dat kan ik vrij simpel verklaren . En vriendlief heeft geen druppel geproeft hoor, maar een grote slok. Hij omschreef het als lauwwarme koffiemelk met water, hihi. Stom he, zelf heb ik niet geproeft.
Idd Noatje, bij jou is het niet gek dat ze nu soms al lekken! Ik vind het bij mij trouwens wel heel apart dat ik nu bijna 4 weken geleden gestopt ben met voeden, maar zelfs daarna nooit meer heb gelekt. Ik had ergens wel verwacht dat ik juist nu zou gaan lekken maar gelukkig niet! Vorige zwangerschap ook geen lekkende borsten gehad, geen druppel. Maar gelukkig zegt wel of niet lekken voor de bevalling helemaal niks over de voedingsperiode erna ! Die borstvoeding komt straks met de bevalling en alle hormonen toch wel op gang !
Nee hoor, kan elke week komen! Vanaf de conceptie tot aan de bevalling ! Maar ook pas na de bevalling !
ik heb ook nog geen lekkende borsten maar ze zijn wel mega gegroeid van een kleine 80b naar een mooie 80d mag ik ze houden ? maar als ik knijp komt er nisk uit, maar heb soms wel witte sliertjes zeg maar eraan hangen.. maar dat heb ik al heel lang, wat is dat dan?
ik merkte(vorige zwangerschap,helaas een miskraam) met 10 wkn dat er al "melk" uit me borsten kwam dat vond ik heeeeel vroeg , maar ik lees hier dat het al heel vroeg al kan komen hmmmm weer wat geleerd
Haha, geen idee of jij je boezem mag houden ! Maar die sliertjes zijn waarschijnlijk toch wat opgedroogdemelksliertjes .
ohhhh jee, Ik ben benieuwd naar die lekkende boobies. Voorlopig nog niets, alleen hele warme borsten en tepels.
Hier bij het drukken van de boobs een doorzichtige vloeistof dat uit mijn tepels komt.. Is dat het begin van melk?
Mn man heeft het wel geproeft hoor haha en ikzelf ook. Was een beetje zoetig en de nasmaak vonden we beiden niet lekker. Haha mn dochtertje wel gelukkig..geniet er nog steeds van. Maar inderdaad wel eens lastig dat ze niet snel zindelijk werden hihi. Was eens vergeten zoogcompres in te doen naar mn werk ooopssss haha dikke vlekken Gelukkig had ik reserve shirt mee
hmm heb er net in zitten knijpen en alle apenkuren uitgeprobeerd maar geen druppeltje... van mijn vriend weet ik dat hij het noooooittt zal proeven hahha ik zie zn zuur gezicht al voor me als ik voorstel dat ie ff een druppeltje moet proeven. hij is daar best wel vies voor.