poetsen BLEH

Discussion in 'De lounge' started by San987, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Hebben jullie dat ook weleens??

Dat je het huis moet poetsen, maar helemaal geen zin hebt..

Ik heb vandaag late dienst en doe dan meestal niet zoveel.. Morgen en vrijdag ben ik vrij. Eigenlijk wilde ik deze ochtend beneden poetsen en dan morgen boven. Maar het is ondertussen alweer kwart voor 12 en heb echt geen zin.. Dus denk niet dat het hem gaat worden..

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nou vandaag ja.. mijn zoontje is gisteren geopereerd, mijn dochter heeft ooronsteking en mijn jongste heeft ook een scheet dwars zitten ofzo. Hele nacht overgeslagen en echt een rotzooi van heb je jou daar. Jongste is vorige week ook erg ziek geweest dus liep al achter :(

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja best vaak :p Soms doe ik het gewoon niet dan.. Eigenlijk doe ik het huishouden gewoon op momenten dat ik er wel zin in heb en dat werkt prima. Soms zet ik de muziek lekker hard en begin gewoon, dat helpt meestal ook wel :)

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja vaak genoeg. Maar hier in ons nieuwe huis probeer ik wel alles bij te houden want het is nog zo schoon overal :D. Dus ik heb gisteravond beneden alles gezogen en gedweild, en nu net zolder en 1e verdieping gezogen en gedweild. En een was opgevouwen. En over 2 dagen zie je daar allemaal niets meer van ;) dat vind ik wel zo irritant, eer van je werk heb je ook nooit!

5. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar! Of denken ik doe het niet, of gewoon beginnen en een deel doen, vaak als je bezig bent gaat het wel. Wat iemand al zei,lekker hard muziekje op....

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Doe de luie wijven kuis.
    Enkel poetsen wat het meest in het oog springt en de rest, oooh volgende week is er ook nog

7. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb alleen stofgezogen net.
    Dwijlen doe ik wel als de sneeuw weg is. Heeft nu niet veel zin om te doen. ;):D

8. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

Jun 15, 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Heel herkenbaar!!!

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Yip herkenbaar!!! Ik moet eigenlijk onder wat poetsen, doe het iedere week, dus gister zei ik tegen mezelf , oh ik doe het morgen wel en nu heb ik ook geen zin haha, in het weekend doe ik altijd met mijn man boven poetsen...

Och mss heb ik dalijk nog zin en anders schuif ik het weer op na morgen hahaha

10. Delta

Delta Niet meer actief

Hier ook! Vaak doe ik t ook gewoon niet, of gewoon echt het hoog nodige, en dan laat ik t verder maar hoor. Het hoeft ook niet brandschoon toch?

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik heb de vaatwasser al gedaan, gestofzuigd. Zo meteen even een was in de machine gooien, en eigenlijk ben ik al bekaf.

Ik drink mijn thee op en ga ff douchen.

Nergens zin in, maar doe het toch, mijn meisje heeft totaal geen zin om in de box te spelen nu ze kan kruipen dus de pluisjes en dierenharen moeten wel weg.Kan ze na haar dutje zich weer uitleven, en dan kan ik mooi even een was vouwen.

12. Koon

Koon Niet meer actief

Zo vaak ;)
    Ik ben komend weekend jarig en er moet nog e.e.a gebeuren voor die tijd. Gelukkig heb ik de hele week vrij haha.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nee, maar ik ben dan volgens mij ook een apart ''soort''
    ik hou van schoonmaken :p

14. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Net toch maar even beneden gepoetst! Morgen nog even boven en dan is het weer klaar voor deze week!!

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Vanmorgen de hele ochtend onder de pannen geweest in het ziekenhuis met mijn jongste, onderzoek en nog wat dingen regelen... Ik ga mezelf NU echt even een schop geven en wat doen :) ik heb geen puf meer over... maar straks ook nog boodschappen want ja daar had ik vanmorgen geen tijd voor....

Ow en weet je wat nog het vervelendste is... Het blijft terugkomen ;)

Succes!

16. momfertje

momfertje Bekend lid

Jul 8, 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Bah, ben net klaar met gasfornuis, stoffen, keukenkastjes (buitenkant) en nu even kleine pauze....En dan maar weer verder met stofzuigen en dweilen. En daarna verwen ik mezelf met warme chocomel mét slagroom mmmmm

17. tuc

tuc Niet meer actief

haha noem mij maar gek...maar ik vind poetsen heerlijk. Alles lekker schoon en fris en het mooie resultaat, heerlijk!

Ik moet mij echt inhouden nu omdat sommige dingen nu echt niet meer gaan.

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Nee nooit, ik vind t heeelijk om op te ruimen en te soppen. Alles overzichtelijk en fris

19. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik vind het normaal niet zo heel erg. Ben wel altijd blij als ik weer klaar ben. Ik heb alleen weer zo'n periode dat ik slecht slaap, mijn lijf doet weer zeer en totaal geen energie. Dan is het net even moeilijker om mezelf een schop onder de kont te geven,

20. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dit dus, door mijn dochtertje heb ik over vinger vlekjes dus ik stof 2x per dag en dweil ook 2x per dag anders zag het eruit als een varkensstal. En als ik heb gepoetst zie je er na 15 minuten niks meer van.

Share This Page