Zijn hier mensen die ervaring hebben met Horizon van UPC (niet de app maar de dienst) En zo ja, hoe bevalt dat? Wij denken er over na het te nemen ,maar ik twijfel teveel of het wel de juiste keuze is
Ja wij hebben het en zijn best tevreden. Ons eerste kastje is inmiddels wel vervangen nadat upc een update heeft gedaan waardoor we geen digitale tv meer hadden. Maar nu weer een nieuw kastje en werkt perfect. Aantal storingen zijn minimaal.
ik vin dhet echt ideaal. ik doe echt alles met de box. waar in met de andere box wel eens storing had nu helemaal niets meer. internet is ook makkelijk toegankelijk als ik ff fb wil kijken doe ik dat gewoon op de tv haha
Wij hebben een all in abo, internet, telefonie en horizon en het bevalt ons super!! Ik wilde het natuurlijk weer als 1 van de eerste hebben hahaha dus er waren opstartproblemen toen maar nu nergens meer last van. We vinden het ideaal.
Wij hebben sinds een maand alles in 1 met horizon van upc. We hebben ontzettend veel gezeur gehad met de vorige alles in 1 van upc maar nu zijn spontaan onze klachten weg en kunnen we eindelijk normaal alles doen en kijken wat we willen. Tot nu toe ben ik tevreden. Laat ik meteen even afkloppen
Wij hebben hem ook, maar in vergelijking met de oude box is deze traag en is het menu erg diep ( als in ondrwerp achter onderwerp gestopt)
Een ja, wat zal ik ervan zeggen... Wij hebben t aangeschaft toen het net nieuw was. Dat was echt de blunder van de eeuw!! Hebben echt 3 maanden met groen beeld gezeten. Je kunt t vergelijken met een negatief van een foto. Heel irritant! Maar dat waren schijnbaar kinderziektes, want na een update zijn we er eindelijk vanaf. Verder vind ik het menu erg traag en zijn alle opties goed verstopt. Ik ben er dus niet heel erg over te spreken. Wij zijn overgegaan omdat t veel goedkoper was dan wat we hadden (we hadden hiervoor glasvezel van KPN) Daarom houden we dit gewoon, maar als we dit allemaal van tevoren hadden geweten weet ik niet of we t weer zouden doen.
Wij zitten er ook aan te denken, om het te nemen. Ik heb wel even geïnformeerd bij ze of het wel in combinatie met onze tv kan. Ze hebben bij de upc een hele lijst met tv waar het op kan. Van het weekend gaan we het bestellen. Mensen om ons heen hebben het en zijn eervergeten tevreden over.
Ik heb de box nu 2 weken in huis (zonder ingebouwde router) en hier wel wat opstartproblemen. Dus vorige week de klantenservice gebeld en zij boden meteen aan om een monteur te sturen. Daar zit ik nu dus op te wachten Prima service.