Ontdooide melk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Manna, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn kleine dame is inmiddels 5 maand oud en is vandaag erg onrustig geweest vandaag bij de opvang. Ze heeft een extra voeding gedronken en ook bij mij gewoon weer na een uur. Ze heeft ook voeding uit de vriezer gehad van 2 maand geleden. Kan het zijn dat door de veranderde samenstelling van voedingstoffen ze minder verzadigt is oid? Ik vroeg mij af of dit kan of dat er mensen zijn die deze ervaring hebben?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    De samenstelling verandert natuurlijk wel wat doe de tijd heen maar ik heb niet de ervaring dat ze daardoor minder verzadigd waren. Zeker niet met maar 1 "oude" voeding. Ik heb wel ooit een paar dagen "oude" voedingen uit de vriezer moeten geven en dat ging prima. Dus misschien meer een regeldag, groeispurt of sprongetje.

3. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Die kans lijkt me zeer klein. Ik heb melk van ouder dan 6 mnd gegeven en nooit iets gemerkt en volgens mij werkt het ook niet helemaal zo ( maar pin me er niet op vast).
    Soms hebben ze een onrustige dag/dagen of meer behoefte. Net als wij.

4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OK leek mij ook al niet maar krijg er wel vaker vragen over. Bedankt voor de bevestiging dames!
    Zag dat ze volgens het oei ik groei boek vanaf ongeveer volgende week een sprongetje kan maken dus misschien zit dat in de weg ;)

Deel Deze Pagina