Ontdooiing cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door butterfly89, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Morgen heb ik, waarschijnlijk, de TP. Althans, als de ontdooiing goed gaat. Daar word ik morgenvroeg over gebeld.

Maar hoe gaat dat eigenlijk? Ontdooiien ze er eentje en kijken ze dan pas morgenvroeg of 't gelukt is? Dan is er lijkt mij geen tijd meer om een 2e te ontdooiien?
    Ik heb er nog 5 in de vriezer, allemaal individueel ingevroren.

Is het bij jullie wel eens voorgekomen dat 't niet doorging? Ook als je er nog meerder in de vriezer had?

2. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Zoals ik heb begrepen zitten er twee in een rietje. Maar of dat ook zo is... :(:(

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Butterfly, wat spannend. Bij mij zitten ze ook allemaal apart in een rietje. Ik krijg morgenmiddag te horen of het ontdooien gelukt is, wij hebben er 4 in de vriezer. Donderdag is dan de tp in ons geval.
    Ik zat idd met dezelfde vraag als jou, wanneer beginnen ze dan met de volgende te ontdooien. Wij willen er namelijk 2 teruggeplaatst krijgen. Ik lees dan ook nog even mee hier.
    Veel succes morgen!!

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Spannend butterfly, vandaag is de dag!
    Voor jou ook Daan
    Bij ons zaten ze apart ingevroren. We hadden er nog vier. We hebben er ook twee laten terugplaatsen. Ze hebben er drie ontdooit om aan twee levensvatbare cryo's te komen. Dus volgens mij zien ze het al redelijk snel en ontdooien ze een volgende als het niet gelukt is.
    Of ze het overal op dezelfde manier doen...?

5. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Daan: Oh spannend, jij hoort 't ook vandaag! Wel fijn dat je 't een dag van tevoren weet. Hopelijk zijn er 2 goed ontdooid.

Hopelijk ontdooien ze dan inderdaad een nieuwe als de ander niet lukt.. ben erg benieuwd! Nog (half) uurtje wachten en dan krijg ik uitsluitsel.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben keihard aan het duimen voor je!!

7. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Else: Thnx :)
    Ben net gebeld en de TP kan doorgaan, moet er om 13.20 zijn. Spannend!

Las alleen ergens dat deo/parfum niet mag voor TP, had ik vanmorgen al opgedaan en net dus weer ff wat weggehaald met washandje.. Hopelijk is dat dan goed zo. En ik lees ook van alles over een volle blaas, maar ook daar heb ik niks over gehoord.
    Ik zal 't allemaal wel merken vanmiddag..

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Butterfly, spannend vanmiddag! Super dat ze goed ontdooid zijn!!
    Ik ben bij 2 ziekenhuizen onder behandeling geweest en bij beide moet je met een volle blaas komen voor de tp. Van die deo had ik nog nooit gehoord. Bel anders even ivm de blaas. Bij mij werd gezegd dat dit erg belangrijk is, kunnen ze beter terugplaatsen, ligging baarmoeder is dan beter.
    Succes en houd me op de hoogte!!

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik moest met volle blad maar het liep de laatste keer 2,5 uur uit, je snapt, mijn blaas was toen leeg.. En zie banner, maar voor de artsen is een volle beter, zien ze je baarmoeder beter!

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Poppetje, gefeliciteerd met je zwangerschap en van een Cryo begrijp ik uit je onderschrift. Super, dat geeft hoop!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    #11 poppetje77, 28 aug 2013
    Laatst bewerkt: 28 aug 2013
    Cryo's zijn vaak sterk, hebben het ontdooien overleefd! Mijne was een blasto, weet niet hoe ver die van jullie zijn! Maar een cryo is minimaal net zo veel kans ;)

12. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook vanmiddag om 13:45 de TP. Dan ben jij al weer klaar. Spannend hoor! Parfum is inderdaad uit den boze bij een TP. Daar zitten vluchtige stoffen in die zijn toxisch voor embryo's.

En een volle blaas heeft 2 functies: hierdoor komt je baarmoeder in een goede positie te liggen en als ze gebruik maken van een buikecho hebben ze beter beeld.

Veel succes vanmiddag!

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Snoopy, jij ook heeel veel succes vanmiddag! Ik wist dat echt niet van de parfum en deo dat dat schadelijk kon zijn voor de embryo. Ga ik dus morgen niet op doen ;).
    We zitten wel alledrie erg dicht bij elkaar, leuk hoor. Hopelijk alledrie een positieve test over twee weken!!
    Ik alleen nog even wachten op het telefoontje vanmiddag of het morgen door gaat..

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey Snoopy en butterfly, hoe is de terugplaatsing gegaan? Veel succes op het wachtbankje!
    Hier net telefoon gekregen dat van de 4 cryo's er 1 goed is ontdooid, tegenvaller dus.. Maar goed die ene moet het nu maar gaan doen, morgen om 11.15 de terugplaatsing

15. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Poppetje: gefeliciteerd! Super dat jij zwanger bent van een cryo!

Snoopy: Oh jij ook vandaag. Allebei de spannende wachtweken nu dus.. Hoe is de TP gegaan?
    Zie dat je al 5 cryo terugplaatsingen hebt die mislukt zijn, wat balen zeg! Leek 't allemaal goed qua dikte bms, goed embryo etc? Raar dat 't dan toch 5x kan mislukken.
    Ah, ik had dus wel parfum opgedaan, maar dat was vanmorgen om 7u en erna weer gewassen met washandje. TP was pas om half 2, na een hele wandeling buiten en lange autorit.. Dan is er niet zoveel meer van de parfum over lijkt mij toch? Dan moet 't oke zijn?
    Daan: Fijn dat er iig 1 goed ontdooit is! Wel jammer van de andere 3. Hopelijk is dit de juiste dan!

Bij mij is 't allemaal goed gegaan vanmiddag. Vond 't wel spannend, want was de 1e keer en wist niet wat ik kon verwachten. Eendenbek plaatsen was ook best pijnlijk.
    Maar 't embryootje zit erin, dus nu maar afwachten! Het is een 4-cellige (dag 2 ingevroren), van kwaliteit 2 (kwaliteit 1 = supergoed, kwaliteit 4 = slecht).

16. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ga zo hard voor jullie duimen meiden!!

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Fijn dat het weer aan boord is een jij heel veel succes morgen Daan! Één kan zomaar de juiste zijn hè..

18. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Daan: hoe is 't gegaan?

Aah, ik maak mezelf nu al gek.. Ik heb echt totaal geen last van symptomen oid en ben nu dus al bang dat 't dus niet gelukt is. Lees soms dat sommigen al meteen steekjes e.d. voelen. Ik voel dus echt gewoon niks.
    Maar het is ook pas 1 dag erna, dus maybe is dat ook wel erg vroeg ;)
    Ik dacht dat ik wel redelijk 't los kon laten.. maar volgens mij gaat dat toch niet zo heel makkelijk.. (A)

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Poppetje en Else, thanks voor jullie steun!! Hoop snel jullie voorbeeld te vragen. Poppetje, ik heb trouwens geen blasto, volgens mij. De mijne is na 3 dagen ingevroren, blasto os toch pas vanaf dag 5?

Butterfly, fijn dat het goed is gegaan! Herken het helemaal hoor. Ik had me voorgenomen na terugplaatsing nummer 6 me niet meer zo druk zou maken. Maar ben bang dat ik volgende week weer compleet in de stress schiet...;)
    Wanneer mag jij gaan testen?

Snoopy, hoe is het gisteren gegaan bij jou?

Hier vanmiddag een B-tje teruggeplaatst gekregen. Ben dus helemaal blij!

Zo en nu weer de beentjes omhoog!

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Heel goed meiden, voetjes omhoog en lekker broeden. :D
    Probeer er in te geloven! Ik blijf duimen voor jullie.

Deel Deze Pagina