Hey even een dringende vraag hier!! Ik ben gisteren bij de kliniek geweest en had een follikel van 18 5 mm. Nou is mijn iui aankomende zaterdag en nou vroeg ik me af of dat niet te laat is. Nu heb ik gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan en die is nu net Hardstikke positief. Is het dan niet beter dat ik morgen de iui heb i.p.v zaterdag? Wat denken jullie? ??
Ik zou gewoon even bellen en vragen of het misschien niet eerder moet. Ik heb met alle iui's vaak ook mn gevoel gevolgd als ik twijfelde. En dan gewoon bellen, daar zijn ze voor. Succes!
Ja, volgens mij is het zo dat als de ovulatietest nu positief is, je beter eerder iui kan krijgen. Ik zou bellen!
Hey mensen! Heel erg bedankt voor jullie hulp! Ik moet idd morgen. Ik had gisteren ook al zo'n gevoel dat Zaterdag te laat zou zijn. Mijn vriend zei bog die man weet wel wat hij doet. Nou dus niet haha. Vanaf nu luister ik wat beter na mijn gevoel
Gelukkig zeg! Niet zomaar op alles vertrouwen hoor, je lichaam kan soms zo ineens wat anders verzinnen. We zijn geen robots zei een van mn gyns eens. Vooral ook op je gevoel vertrouwen. Hoop dat dit de succesronde mag zijn!
Idd, altijd luisteren naar je lichaam en niet blindelings op de dokters vertrouwen. Wij hebben zelfs een paar pogingen moeten overslaan door een follikel die opeens gesprongen was en wat ze niet hadden gezien... Veel succes!