Hallo, Ik heb de oude Wajong. Sinds december werk ik en is mijn jopcoaching ook gestart. Alles ging in een snel vaart (tegelijk). Kon geen werk vinden en vroeg dus Jopcoaching aan. Ben bij een intake geweest en daarna 2 keer bij die coach. De laatste keer was heel lang geleden ik ontvang niets meer geen mail en geen brief voor gesprek. Dus ik wilde er mee stoppen want red me best op me werk. Werk 10 uur per week. Laatst heb ik een gesprek gehad bij het leer werk bedrijf wat hoog op liep. Omdat ik dus wilde stoppen met de coach. Er is gezegt dat het niet mocht anders heeft het gevolgen voor mijn Wajong. En dat is best weg gegooid geld zo want ik kan nu niet meer uren werken want ik ben zwanger dat vond de leerwerk bedrijf ook goed. Hoor niets van mijn coach na dat gesprek want hij van de leerwerk bedrijf zou hem een brief sturen dat het door gaat. Maar ik ben het er niet mee eens eigelijk maar ik wil mijn Wajong ook niet verliezen of minder krijgen. En ik wilde graag stoppen met werken en dat mocht al helmaal niet. Ik heb heel veel mee gemaakt en wilde graag stoppen met werken wanneer mijn contrakt afloopt. Ik heb geen oppas voor mijn kindje en ik moet door werken dan kost het mij alleen maar geld voor de opvang dat k niet kan missen. Ik wil dus graag stoppen met werken en wanneer de kleine naar de speelzaal gaat weer werken. Maar dat mag niet en het zit mij heel hoog. Ik moet door gaan maar ik trek dat niet als ik bedenk hoe en wat straks als de baby er is. Ik heb een caoch van niets en heb dit allemaal vrijwillig aangevraagt. Maar ik word nu wel gedwongen om te werken. ?
Beste Din0, Ik begrijp dat je wilt stoppen met de begeleiding door je jobcoach en na je bevalling wilt stoppen met werken. Dit omdat je de kosten voor oppas niet kunt betalen. Er spelen in jouw situatie een aantal dingen waardoor ik je vragen liever beantwoord met je dossier erbij. Dit zijn: - Jobcoaching - Wajong-uitkering - Zelf ontslag nemen - Zwangerschapsverlof Als je via een privé bericht je telefoonnummer stuurt neemt mijn collega René woensdag contact met je op. Hij bespreekt dan jouw situatie met je en kan beoordelen hoe het Webcare Team je kan helpen. Kunnen we je woensdag niet bereiken geef dan alsjeblieft even aan wanneer dat wel kan. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
Hallo, Heel erg bedank dat je reageert ik ben woensdag tot zondag weg. Heeft het geen gevolgen als jullie mijn dosier inkijken? Want ben wel heel voor zichtig. Ik zal mijn Telefoon nummer door sturen en dan kan hij mij Maandag tussen 11 en 13:00 uur bellen. Heel erg bedankt
Beste Dino, Ter bescherming van je privacy vraag ik geen privé gegevens openbaar op dit forum. Vandaar mijn verzoek om je telefoonnummer. Geen zorgen. Ik gebruik alleen gegevens vanuit je dossier als aanvulling om je een goed advies te kunnen geven. Verder heeft dit geen gevolgen. Ik bel je maandag. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare