zit hier lekker achter de flaptop... beetje op zwangerschappagina... komt er hier eentje zowat klaar op de bank met zijn. oh aah oeh ja bijna... (voetbal) word er weer es bijna gescoord.... nog meer mannen die zo lekker achter de buis zitten?
Nee ik herken het niet, sorry. Bij die van mij is het meer een gigantische BRUL ( soms een gilletje bij iets teveel bier ) wanneer er gescoord word. Maar ik doe zelf net zo hard mee, dus vaak ben ik degene die aan het gillen is.
Pff, hier niet, de mijne wil Deadliest Catch kijken :S Dan heb ik toch echt liever voetbal . Als Ajax of NL elftal speelt kijkt ie wel hoor .
Ik wou net zeggen, Ajax is nu aan het spelen. Mijn man is aan het zappen tussen voetbal en een film. Overigens is hij een stille kijker, dat scheelt.
Ik zit ook op de bank met laptop op schoot voetbal te kijken. Mannetje is er niet. Ik hoor wel gebrul bij de buren vandaan.
Ik zit even te bedenken of ik DÉ oplossing voor je heb.. Hahaha Maarre, nee heb niet zo'n man.. allereerst werkt hij nu maar hij kijkt normaal gesproken ook geen voetbal eigenlijk..
ow haha, dat weet ie schijnbaar niet dan! Ik zal 't 'm eens meedelen. Thanks, je hebt me gered van deadliest catch!
Ja zeker, Ajax! Rasamsterdammer is het. Hahaha hij staat zelfs bij voetbal! En dan weer zitten, weer staan en lopen, zitten...ik zit dan heerlijk op bed boven wat anders te kijken hihi
Nee gelukkig waren we weg vanavond dus het zat er niet in. Anders stond de tv hier denk ik ook wel aan. Maar mijn man is altijd aardig rustig de wedstrijd aan het kijken zonder oeh's en aah's.