Vrouw laat kind (2) alleen in auto | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl En dat voor de 2e keer belachelijk toch? Maargoed dat jeugdzorg ingeschakeld is!!
Ik snap niet dat je aan kinderen "begint" als je er zo onvoorzichtig mee omgaat! Je verwacht van iemand van 37 (van elke moeder eigenlijk) toch wel dat ze meer verstand heeft dan dit!
Alweer.... Tsja, duidelijk een vrouw die niet in staat is om de juiste keuzes te maken om een kind op te voeden.
Wat een malloot .. Dit is dus geen foutje zoals sommige het wel eens noemen ... Serieus ik heb geen enkel goed woord voor mensen die hun kids vergeten in de auto .. Je kind vergeet je niet, het is geen sleutelbos ofzo .... Tssss Hoe vaak moeten kinderen nog bezwijken in auto's voordat mensen eens gaan beseffen dat je je kids niet moet vergeten in de auto .. snap zowieso al niet dat je je kind kunt vergeten, het is toch het eerste waar je aan denkt .. Ik wel iig ..
Ik kan me ook niet indenken dat ik ooit mn kids zou vergeten in de auto aangezien ze eigenlijk altijd meezijn als ik wegga. Daarbij ben ik veel te alert om ze te vergeten Ik kan me wel voorstellen dat als je nou nooit je kind bij je hebt, maar nu wel en je kind valt in slaap en je bijv een drukke dag voor de boeg hebt dat het iemand kan overkomen...Ik wil daarom nooit hierover oordelen, maar áls je zoiets overkomt, dan kan dit toch niet twee keer gebeuren!! Idd, arm kind!
Als je goed oplet kan het je nooit overkomen ... Ik vind het onverantwoord als je al denkt dat het je zou kunnen gebeuren .. mij zal dit nooit gebeuren en durf dit met 200% zekerheid te zeggen ..
is toch niet normaal? en zoiets heeft kinderen...schandalig! zoiets doe je nog niet eens met je hond, laat staan je eigen kind! wat een greppeldel zeg.... die zou ik graag even flink de waarheid willen vertellen...
Aaah ja tuurlijk heeft ze dat bewust gedaan. Mocht het nou 1 keer gebeurd zijn omdat je weet ik veel wat aan je hoofd had (dan begrijp ik nog niet hoe zoiets kan maar goed) dan zou het nog enigzins uit te leggen kunnen zijn. Maar een tweede keer?? Nee sorry, dan moet je rap naar de neuroloog want dat werkt er iets niet helemaal goed in je pan.
en dan konden wij onze mees niet bij ons houden ............. soms snap ik dingen toch niet zo goed geloof ik mama van ons vlinderkindje mees
En dat stomme wijf was zeker lekker aan het winkelen ofzo? Nou je hebt toch geen verstand? Nou ook ik durf met zekerheid te zeggen dat mij dit niet zal overkomen. Ik snap het werkelijk waar niet, dat mensen hun kind kunnen vergeten hoor.. Echt ik denk bijna elke seconde aan d'r, en ben hele dagen met mn meissie bezig!!