Wie heeft er (ervaring met) zo'n spelcomputer? Ik denk erover om er misschien één aan te schaffen, maar twijfel of het wat is. Heeft iemand er toevallig één en zo ja: hoe is de kwaliteit? Ik had gehoord dat de beeldkwaliteit op wat grotere tv's vrij slecht is wat betreft de V.Smile. Ben benieuwd..!!
Wij hebben em 3 weken geleden aan onze zoon gegeven voor zijn verjaardag. Hij vind hem erg leuk, wat meer educatieve spellen in vergelijking met bijv de Wii. Het beeld op de tv is inderdaad wel van mindere kwaliteit, maar de kids zien dat toch niet dus dat mag de pret zeker niet bederven. Hij heeft er ook de V Smile pocket bij, daar passen dezelfde spellen op. Al speelt hij ook wel op mijn ds.
Bedankt voor je reactie MissyZuilen. Mijn dochtertje wordt 3. Ik zie dat jouw zoontje 4 is? Denk je dat 3 nog te jong is voor zo'n spelcomputer? Er staat wel op vanaf 3 jaar, maar misschien kunnen ze er met 4 jaar beter mee overweg?
Verschilt per kind denk ik. Als zij al erg handig is kwa spelletjes dan zou het kunnen. Al had mijn zoontje het geduld er nog niet voor vorig jaar. En de meeste spellen zijn educatief bedoelt dus met tellen en woordjes. Hij speelt nu de spellen vanaf 3 jaar. Je hebt ook vanaf 6 jaar, die zijn echt nog te moeilijk voor hem.
Houd er rekening mee dat de spellen er uit gaan evt de computers ook. Hier in de omgeving zijn ze niet meer te krijgen iig