Hi, Wie heeft er een goede tip voor het hoestenvan mijn dochtertje. Ze hoest nu al sinds begin maart en het is evrn 2 weken weggeweest na een ab kuur (voor oorontsteking). Ze hoest volgens mij slijm op, maakt een soort kokkend geluid. Vaak huilt ze ook. Ze hoest elke nacht vaak, soms maar 3 x, soms vaker Huisarts zegt niks te kunnen doen, ik overweeg nog om weer naar kno terug te gaan maar die gaat lijkt mij niet over hoesten? Alvast bedankt
Hier ook gehad. Werd er gek van! Na een ab kuurtje ook ivm oorontsteking was het over. Kuur klaar en daar kwam het gehoest en snot weer. De kno zei dat het hoesten waarschijnlijk komt van het slijm/snot wat in de keel komt. Was ook veel slijm te zien. Ook omdat ze vaak beginnende en dubbele oorontsteking had hier de neusamandel laten verwijderen. Dit vooral zodat de boel weer fatsoenlijk door kan lopen. Het hoesten kan dus echt wel hier vandaan komen zei de kno.
Okee, bedankt voor je reactie! Dochtertje kreeg met 10mnd al buisjes en kort geleden nog een keer omdat er eentje uit was. Ik zie het dus niet zo zitten als ze weer onder narcose zou moeten gaan Hier is ze ook doorlopend verkouden maar niet heel erg. Ze is er niet benauwd van ofzo. De oortjes lijken nu eindelijk na 6 mnd rustig...
Hier is het hoesten ook al een maand of 5 af en aan aan de gang en idd in combi met verkouden. Vooral bij een tand of kies die doorkomt. Ben er ook voor bij de dokter geweest en die gaf ook aan dat het slijm in de keel is. Verder was alles schoon en heeft hij op een snotneus ook niet echt last van het hoesten. Ik vraag mezelf wel eens af hoe hij er doorheen slaapt, maar gelukkig gaat dat prima
Oh fijn die herkenning Valenti! En fijn dat hij erdoor heen slaapt. Hier dus wisselend en dat vind ik best vermoeiend. Al zijn de nachten al veel beter dan 1 maand terug.