ontevreden na fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door happynienja, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    sinds gister is martijn steeds onrustig na zijn flesje.
    het lijkt wel of hij er niet genoeg aan heeft, terwijl hij de ene dag 5 flesjes van 165 (aangemaakte voeding) en de andere dag 6 flesjes van 165 (aangemaakte voeding) krijgt.
    als ik hem meer aanbied drinkt hij dat binnen no time op!
    ik ben zo bang dat ik hem te veel geef, terwijl hij het wel nodig lijkt te hebben.
    of zou hij regeldagen hebben? of heb je dat niet met flesvoeding?

kan ik hem nou meer geven? of word het dan echt te gek?

pfff wat kun je van het ene moment nog zo zeker zijn van je zaak en het andere moment ben je weer zooo onzeker..

in mijn ogen is hij trouwens ook in een keer gegroeid, hij lag in mijn armen vanochtend en ik vond hem echt langer en zwaarder.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier heb ik de laatste dagen een paar keer meegemaakt dat ie gaat jammeren nadat zijn fles leeg is... Zo ontzettend vreemd, dat doet ie normaal nooit. Zou hij dan ook niet meer genoeg hebben aan zijn fles? Dan hebben we wel een probleem want hij krijgt al 1000cc op een dag :(

Ik weet het dus ook niet....

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess doet dat ook weleens ik houd haar dan op schoot en geef de speen ze gaat dan heel fanatiek zuigen waarschijnlijk komt ze niet aan haar zuigbehoefte en heeft ze de fles te snel op.
    Misschien moet je het iets dikker maken met nutritn dat doe ik ook ze krijgt ook friso extra voor hongerige kinderen.

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hebben jullie geen informatielijn van de thuiszorg waar je naar toe kan bellen om het te overleggen?
    Anders zou ik gewoon even de wijkverpleegkundige bellen... Die kan jullie vast meer vertellen...

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook een ontevreden mannetje na de fles...

Vriendin van me werkt op een kinderdagverblijf en die vertelde me dat zowat alle baby's dat wel hebben. Het is meer dat dan nog ff het kwartje moet vallen dat hun buikje al vol zit... even opstaan en afleiden (even naar buiten kijken ofzo) is vaak al voldoende om het huilen te stoppen..

Deel Deze Pagina