Ik moet a.s. dinsdag voor mijn eerste echo. Ik ben dan precies 7 weken. Ik ben erg benieuwd wat jullie wel en niet gezien hebben met 7 weken zwangerschap. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Vind het doodeng. Hoop zo dat het dit keer goed nieuws is!
Ik ben, net zoals jij, ook dinsdag aan de beurt voor mijn allereerste echo! alleen ben ik 9 weken zwanger. Spannend he! Heb geen idee hoe en wat, weet wel dat ik volgens mij super zenuwachtig ga zijn! Heel veel succes in ieder geval en hopelijk is het bij ons beide goed nieuws!
Heppiedepeppie: hopelijk inderdaad goed nieuws voor beiden. Met negen weken kun je volgens mij veel meer zien al. Schijnt zo snel te gaan de eerste weken! Veel succes in elk geval! Minaa: ik hoop ook heel hard op een kloppend hartje. Maar dat hoeft nog niet perse toch? Ik hoor zoveel verschillende dingen namelijk over die eerste paar weken....
ik weet het eerlijk gezegd niet, heb er zelf niet zoveel in verdiept toen, maar bij mij was het inderdaad wel een snel kloppend hartje! ik weet niet precies hoeveel weken ik zwanger was toen ik me eerste echo had want dat is 3x veranderd maar op dat moment rekende ze volgens mij 7 weken en 4 dagen, in iedergeval succes
Het hoeft niet perse, omdat de innesteling heel lang kan hebben geduurd. Dat hoor je ook wel eens. Ik hoop op een kloppend hartje voor je, dat je je dan in ieder geval niet meer daarover ongerust hoeft te maken.
Mijn echo bij 7 weken en 1 dag zag eruit als een klein wit wolkje in een groot zwart vlak, met in dat wolkje een knipperlichtje. Voor degene die dan 9 weken is: bij 9 weken en 3 dagen had het al echt vormen. Duidelijk 4 bolletjes aan het lijfje waar dus armpjes/handjes en benen/voetjes kwamen en ook duidelijk een lijfje en hoofdje. En natuurlijk weer het kloppende hartje
en heppie peppie hier een echo met 9 weken met echte armpjes en beentjes die bewogen en een kopje wat knikte +navelstreng....
Wow Babyhope, wat een verschil. Op die eerste kan ik eerlijk gezegd niets herkennen. En in twee weken tijd is het ineens een mensje geworden!! Wow!!
ja idd was ook heel mooi om het verschik te zien hoor.. en toen het kopje en handje in een keer bewogen sprong vriendlief helemaal de lucht in en wreef door zijn ogen haha achteraf zei hij nee er zat een stofje in mijn ogen was zo leuk... ik had dat ook echt niet verwacht hoor in 2 weken tijd..
Op you tube kun je filmpjes zien van echo's met 7 weken! Veel plezier dinsdag en ik duim voor een mooie echo!
7 weken en 1 dag.... duidelijk vruchtje en knipperend pixeltje. Veel succes ik weet hoe spannend het is!
Ook ik had echo met 7 weken 1 dag, er was inderdaad duidelijk de baarmoeder te zien met een 'wolkje' erin waarin duidelijk een 'knipperlichtje' zat! Heel mooi om te zien en een echte tranentrekker... Vooral ook omdat de vorige zwangerschap in januari niet goed afliep!! Ik hoop voor je, Sparkie, dat je een geweldige echo hebt met een mooi knipperend hartje! Het is je gegund!
vandaag echo gehad gelukkig perfect kloppend hartje hier is mijn echo met 7 weken en 3 dagen hoofdje rechts onder en dan volgt buikje en beentjes
Vlinder: wat fijn dat je al een goeie echo achter de rug hebt joh. Super! Is jou ook gegund! Beppie: wow, daar is alweer een echt kindje op te herkennen. Verschilt toch flink per persoon wat er te zien is. Ene is een wolkje met 7 weken, en dit is al een soort mensje!