Ontevreden over 3D echo... Terecht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Quenya, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond 28 weken hebben we ook een 3d echo gehad maar de kleine lag ook niet goed. Na een half uur proberen sliep het nog altijd en had beide handjes voor de oogjes. We mochten toen twee weken later terugkomen..

Helaas ook toen zo goed als niets gezien. De kleine lag 45 minuten! op de buik en sliep. Alleen de oren en het achterhoofd gezien (in 2d). We hebben er ook 110 euro voor betaald en niets teruggekregen.
    Bij dit echobureau hebben ze zich daar wel voor ingedekt, zij zijn namelijk wel de tijd kwijt.

Was ook erg teleurgesteld, maar niets aan te doen. Gewoon pech!

Ik vind het bij jou wel raar dat ze je niet een keer terug laten komen, dit doen ze bijna overal. Zou er zeker over bellen.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    als ik mijn wasmachine laat reparen wil ik die graag gerepareerd terug hebben, dus dit is belachelijk je laat een 3D echo maken juist om de mooie foto's en als je die niet krijgt (door wat voor oorzaak dan ook) hoor je gewoon óf terug te mogen komen óf (gedeeltelijk)niet te hoeven betalen, tenslotte betaal je ook de monteur niet als je wasmachine niet is gemaakt ;)

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

@mamaatjevan5
    Heel goed gezegd...
    Inderdaad als je je wasmachine laat repareren en hij doet het nog niet ga je toch ook niet betalen?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Toch fijn dat iemand je mening zo kan verdraaien om verontwaardiging zegen te laten vieren... Jammer hoor.

Ik bedoel natuurlijk dat je bij reparatie van iets uurloon betaalt. Duurt de reparatie kort dan betaal je minder als wanneer het een omvangrijke reparatie betreft.
    Ik zeg niet dat de actie van dit bureau de schoonheidsprijs verdient, maar ze zin wel alle tijd met je kwijt geweest. Dat het niet naar wens is gelukt is niet alleen in hun schoenen te schuiven.
    Ik zou het redelijk vinden als je een deel van je geld terugkrijgt of met bijbetaling een extra echo.

5. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Zo is dat Merah. Beetje jammer, maar dat is een beetje de tijdsgeest van vandaag. Misschien een andere vergelijking, ik ben toevallig met mijn hond naar de dierenarts geweest (niet met een baby te vergelijken natuurlijk). Helaas is ze ernstig ziek en oud, niets meer aan te doen. Zonder pillen of prikjes naar huis. Maar wel consult betalen. Tja,...ik vind dat normaal hoor. Daarbij weet je (staat zo'n beetje bij alle sites , dat het resultaat afhankelijk is van diverse factoren.
    Last but not least ,blijft toch jammer......

6. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Denk het wel. Je betaalt toch voorrijdkosten en of onderzoekskosten. Denk niet dat je met niks wegkomt. (dan wil ik die monteur ook wel inhuren).

7. Bri

Bri Niet meer actief

@TS: ik kan me je teleurstelling wel voorstellen.
    Maar als er niet in de voorwaarden staat dat je terug mag komen bij tegenvallend resultaat vind ik dat ze het nog netjes doen met 15% van je bedrag terug. Ze hebben je toch niet beloofd dat je mooie foto's zou krijgen, maar dat ze een bepaalde tijd met je bezig zouden zijn?

Ter vergelijking; ik ben bij een echobureau geweest dat erg goed bekend staat en waar je wel terug mag komen als je kind niet goed in beeld komt, maar daar betaal je ook al meer dan die 100 euro voor alleen maar een 3D-4D echo (dus zonder de geslachtsbepaling op 16 wkn).

Toch zou ik er nog wel een telefoontje aan wagen. Dat je teleurgesteld bent over het resultaat, en dat je heel graag nog eens terug zou willen komen maar dat je daar niet het volle bedrag nogmaals voor wilt betalen. Misschien komt er dan bij hen ook beweging in en valt er nog iets te onderhandelen.
    Ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina