ontevreden over de gyn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bieke24, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik vind het ook het belangrijkste dat je je lekker voelt bij iemand. anders ga je alleen maar met tegenzin heen en wind je je er dagen lang over op.

    ik vind het wel raar dat je maar moet blijven doorlopen. zal voor iedereen anders zijn, maar ik mag het juist niet. zodra ik teveel pijn krijg móet ik zitten. BI is namelijk niet automatisch over als je kind er is en kan blijvend zijn. maar ik neem aan dat hij enkel bot is geweest, niet onproffesioneel.
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als je bekkeninstabiliteit hebt, is alles rondom je bekken alvast 'lekker' verweekt. Je doorgang is daardoor veel soepeler en de uitdrijving kan daardoor veel gemakkelijker verlopen.

    Vwb je vraag: ik zou zeker een andere gyn. regelen. Dat gebeurt echt wel vaker in het ziekenhuis. Hou er wel rekening mee dat als je bevalt de dienstdoende gyn. je helpt. Dat kan dus deze zijn. Heb je ook nog de mogelijkheid voor een ander ziekenhuis te kiezen?
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm mijn moeder zei teovallig vandaag ook nog dat het "tegenwoordig heel anders gaat"
    maar dat was meer positief bedoeld

    dus ga er maar vanuit dat je moeder echt wel weet waar ze het over hebt qua lompheid van de gyn.
     

Deel Deze Pagina