Ontevreden over echo :(

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Minyaweth, Oct 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Moet even van me afzeuren hoor.... :oops:

wat zijn mijn vriend en ik teleurgesteld :(
    We zijn gisteren weer bij de VK geweest. Alles was goed met de baby en mij, maar we hebben hele onduidelijke echo's meegekregen. Je ziet er echt geen flikker op! Ik baal hier best wel van, want mijn vorige echo's waren mooi en duidelijk. Had dus eigenlijk gedacht/gehoopt dat we weer een hele mooie echo mee zouden krijgen... Het is niet zo dat de baby heel erg beweeglijk was, dus daar heeft het niet aan gelegen.

Vind het gewoon heel erg jammer want een echo meekrijgen is toch wel iets speciaals (vindt ik dan...)
    Ik zal zo eens de echo's in mijn album zetten. Wat vinden jullie hier nou van???

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik snap je wel, ik vind ze eerlijk gezegd allemaal een beetje wazig, zijn ze bij hetzelfde ziekenhuis gemaakt? Dan hebben ze niet zo'n geweldig apparaat..

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, ze zijn bij dezelfde praktijk en door dezelfde verloskundige gemaakt.En ik heb ook wel eens echo's gezien inderdaad die veel scherper zijn...
    Zou ik hier wat van kunnen zeggen tegen de VK de volgende keer? Of ga ik dan te ver... :oops:

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Mijn echo's zijn eens tuk duidelijk en ik heb er foto's van gemaakt met mijn camera en toen op de pc gezet en toch zie je alles nog goed, jammer hoor, ik vind dat je het best kan aangeven!
    Ik heb deze keer ookbest onduidelijke fotos mee gekregen maard at zal wel komen omdat de baby zo groot is dat je die niet meer in 1 keer in beeld krijgt.

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Nou ze zijn zeker onduidelijk :(

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, als alles maar goed is met de kleine, denk dat maar. Maar wel jammer idd.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben ook zeker wel blij dat alles tot nu toe goed is met de kleine!
    Dat is ook het állerbelangrijkst... Maar zo'n echo vindt ik toch wel heel speciaal dus ik vind dat daar ook best wat aandacht aan besteed mag worden... 7 november mogen we weer! Ik ga er dan zeker opletten of het dan wel betere echo's worden! Anders maakt ze maar nieuwe :evil: :)

8. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zou ik wel aangeven idd.

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb de mijne van 9 weken in mijn album gezet,die is heel duidelijk.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Kijk, dat bedoel ik nou Esthertje! Dat zijn pas echo's!
    Mooi hoor!

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Dank je wel :oops:

12. elanor

elanor Lid

Nov 21, 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Tja, in feite hoeft de VK je niet eens echoplaatjes mee te geven dus ik denk niet dat je er wat van kan zeggen. Je mag al blij zijn met zoveel echo's, ik heb niet eens een twintig weken echo gehad! (had ik ook geen behoefte aan trouwens). Als je mooie plaatjes wilt moet je een pretecho laten maken, deze betaal je zelf en als de kwaliteit dan niet goed is heb je recht van spreken vind ik.

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Dat ben ik het toch niet met je eens Elanor.
    Mijn VK kiest er wel voor om echo's mee te geven, dus vind ik ook dat deze duidelijk(er) mogen zijn!
    Ik vind dat ik best mag balen van deze onduidelijk echo's en ik vindt niet dat ik geen recht van spreken zou hebben als ik om duidelijker echo's zou vragen. Zoals ik al eerder aangaf is dit voor de ouders een speciale foto, dus vindt ik ook dat hier best wat aandacht aan besteed mag worden!
    Als ze geen echo's mee zou geven zou het een heel ander verhaal zijn.
    Een pretecho is een heel ander concept en die keus is aan de mensen zelf of ze die laten maken of niet.

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Het ligt er maar net aan wat voor apparatuur je VK gebruikt. Als de apparatuur wat verouderd is, krijg je gewoon geen duidelijker beeld.

Share This Page