Hallo dames, Zoals jullie zien ben ik nog niet zo lang zwanger. Ik vind het heerlijk om op me buik te liggen. Kan dit kwaad? Ik kan me niet meer herinneren hoe ik het bij me eerste deed. Ik schrik soms snachts wakker als ik op me buik lig. Groetjes
Kan totaal geen kwaad. De kleine merkt er in dit stadium van de zwangerschap helemaal niks van uiteraard. En als je wat verder bent dan is het gewoon niet meer prettig om op je buik te liggen maar zelfs dan mag het nog
Ik ben alweer 27 weken en slaap nog steeds op me buik... Ligt nog steeds het lekkerst en anders kan ik niet slapen haha... Als het niet meer kan rol ik vanzelf wel om denk ik haha
ik lag op het begin ook nog altijd op me buik alleen toen me buik te dik werdt niet meer toen was het niet meer fijn en dan is de baby ook groter dus toen vond ik het een beetje raar om op me buik te liggen want je ligt wel met je volle gewicht op je kind dan
hoi dames. tja ik denk dat als jij het lekkerst op je buik ligt dat je dat moet blijven doen tot dat het niet meer gaat, bij mijn gaat het niet meer, dikke buik lig in de weg en anders schopt de kleine hahaha, groeten koos
Kan helemaal geen kwaad. Je baby word genoeg beschermd. Ik vond het eerst ook fijn, maar hoe verder je vordert hoe minder prettig heb ik ervaren. Lig nu al een tijd niet meer op mijn buik omdat het niet meer prettig ligt
Ik slaap ook af en toe nog op mijn buik. Voelt alleen voor jezelf een beetje gek. Maar voor de baby kan het geen kwaad...
Ik lig nog elke dag op mijn buik te slapen. Heb ook nog maar een heel klein buikje nu. Vorige keer lag het op een gegeven moment echt niet prettig meer en ging de kleine schoppen, dan draaide ik me gewoon weer om.
Ik slaap nooit op mijn buik, maar als manlief mijn rug masseert wel. Dan trek ik 1 been op en voelt het niet zo zwaar op mijn baby'tje. Ik denk dat je vanzelf wel merkt wanneer het slapen zo niet meer fijn is. Als je je baarmoeder eenmaal voelt over een paar weken. Ik kreeg dan zo'n gevoel alsof ik op een kussen sliep met mijn buik, over zo'n bult heen hangend. Niet prettig dus.
Als ik op mijn buik lig dan lig ik op een soort ballon, haha! Hoe doen jullie dat? Dat voelt echt vervelend
Van me zoontje kan ik me niet meer zo goed herinneren hoe ik het in het begin deed. Ik weet nog wel dat het op een gegeven moment echt niet ging. Sliep ik alleen maar op mijn z ij.
Kan inderdaad helemaal geen kwaad. Ik ben zelf ook een buikslaper maar gek genoeg heb ik het niet meer durven doen toen ik wist dat ik zwanger was. Achter stom want kan echt geen kwaad zeker niet de eerste 3 maanden
@skatje: ik heb een heel klein buikje en lig ook altijd nog met mijn handen onder mijn buik, aan de zijkant, zodat ik als ware op mijn armen steun. (beetje lastig uit te leggen)
zolang het nog gaat is het echt geen probleem. ik ben ook echt een buikslapen maar het lukt me al een tijdje niet meer helaas. slapen is dus een drama en heb nog steeds geen andere houding gevonden . moet nu echt op me zij met een kussen tussen me knieen want als ik op me rug slaap wortd ik wakker met hevige rugpijn. geniet er van zloang het nog kan. je kleintje heeft genoeg ruimte en tegen de tijd dat het niet meer lekker ligt dan merk je dat vanzelf. als ik richting me buik draai schopt de kleine me meteen wakker zo van he mam omdraaien haha
Sinds een aantal weken lukt het mij niet meer om op mijn buik te slapen, ze hebben mij vertelt dat het geen kwaad kan zolang je er geen hinder van hebt. Liefs Stephanie
Ik heb de eerste 3 maanden ook op mijn buik geslapen, maar ik merk nu dat het wel wat vervelender aanvoelt. Afgelopen weekend heb ik een voedingskussen gekocht en daar lig ik schuin tegen zodat ik toch nog het gevoel heb op mijn buik te slapen. En ik heb net even verder gekeken op internet, het kan in elk geval geen kwaad, maar dat hebben meerdere al gezegd