Zo als het er nu uitziet moeten wij vanavond onze kat in laten slapen. Ik moet werken en ben de enige vig'er op dat moment.. Dus eigenlijk kan ik niet weg, tenzij ik wat kan regelen. Is het raar als ik een uurtje verlof op neem om er bij te kunnen zijn? Hij is sinds gisterenochtend bij de dierenarts en ik heb dus ook geen afscheid kunnen nemen. Hebben andere hier ervaring mee? Het is weekend en kan dus niet overleggen met mijn manager.
Tuurlijk neem je verlof op daarvoor. En misschien wil jij iemand zn werkdag wel met je ruilen. En heel veel sterkte
Hoef ook niet mijn hele dienst vrij en dat hoeft ook niet als ik maar bij het in slapen zelf kan zijn, dan ga ik daarna weer terug.
Sta je alleen? Bij ons lukt het vak wel om er even tussenuit vor zoiets. Een VIGer van andere afdeling zou even medicatie kunnen delen, mocht dat nodig zijn en bereikbaar voor degene die even achterblijft. Samen met collega's moet er toch iets te regelen zijn? Als er iemand plots niet komt door ziekte wordt er vaak ook een mouw aan gepast.
Tuurlijk neem je daar verlof voor, vraag is alleen kan het want je bent de enige vigger. Werk zelf ook in een setting waar ik dat ben maar dan als vpk en dan kan je niet weg net als jij als vig. Ik hoop dat je een lieve collega hebt die je even kan opvangen.
Ja hoor, absoluut een uur verlof nemen! Heb mijn hondje deze week in laten slapen, was er zelf niet bij. Mijn partner wel natuurlijk, ik bleef bij de kinderen. Achteraf was dat het beste, maar had er ook graag bij willen zijn! (We wisten niet dat we haar moesten laten inslapen, was savonds en ik wilde haar niet langer laten lijden) dus we konden haar ook niet weer naar huis meenemen en de volgende dag doen ofzo.
Sterkte... Onze kat kon ook niet langer meer wachten. Ben naar huis gegaan en dat ik net terug wad, kwam een collega en heeft mijn dienst overgenomen. Echt super fijn.