Ontharen met lichtflitsen (thuis)

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Iemand in het bezit van een epilator op basis van lichtflitsen? Ben benieuwd naar ervaringen.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ook!! Had het er dit weekend nog over met vriendinnen, word zoooo moe van die donkere haren overal!!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ben ook erg benieuwd. Ik vraag me ook af of zoiets veilig is voor je lichaam.

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb de Philips lumea, ben erg tevreden mag hem nu alleen even niet gebruiken. Kost alleen wel wat tijd (maar dagelijks of om de dag scheren ook)

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Maar zijn bij jou de haren al weg?

Ik weet uit ervaring dat haren na een paar jaar weer terug komen na flitsen.

6. Melief

Melief Niet meer actief

Je moet het wel blijven herhalen! je begint met 1x per 2 weken en dat kan je steeds meer gaan rekken. Helemaal voor altijd wegblijven zal het nooit doen daar is het niet sterk genoeg voor maar ik merkte vrij snel resultaat!

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Philips Lumea - IPL Ontharingssysteem - Girlscene Forum

Duur
    het komt terug
    en je moet donkere haren hebben.

Mmmm kan je dus net zo goed harsen:
    blijft 4-6 weken weg
    1e keer doet zeer, dan wen je eraan
    komt dunner en lichter terug
    en blijft na lang harsen ook gewoon weg

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ook de philips lumea, dik tevreden. Gebruik hem nu een maamd of 4. In eerste instantie puur voor de bikinilijn n oksels , die zijn ook zo goed als weg nu :) ben me nu aan het focussen op de benen. Ik zie wel al veel vermindering.

Van scheren en harsen kreeg ik altijd geirriteerde huid met haartjes onder de huid. Zag er echt lelijk uit. Vooral bij de bikinilijn. Dat is nu heel egaal :D

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

Jammer dat het alleen goed werkt met donkere haartjes. Nu zijn ze niet echt blond bij mij, maarja ik ben roodharig.... mijn vader (voor zijn rug) heeft ze ook, maar bij mij werkt het helaas niet..

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gaan de haartjes dan meteen weg? En kan je de haren die hij niet pakt scheren of mag dat niet? Doet het pijn?

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Je moet scheren. Dus ook de wat donkere donsharen gaan dik worden. Bijv bij bikinilijn zitten op scheiding wat naar been loopt wat donshaar. Wil je die weg hebben moet je scheren en dat staat me wel tegen. Nu zie je ze bijna niet en met harsen gaan ze wel weg.

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hoelang ben je bezig dan? En mag je hem niet gebruiken bij zwangerschap?
    Moet je elke keer scheren voor gebruik?

Dat het duur is vind ik wel logisch. Het is geen scheermesje ofzo wat je koopt. Braun heeft nu een actie met geld terug tot eind juni.

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Linkje linkje ;)

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bij de aldi is er nu trouwens 1 te koop voor 150,00 euro. Weet alleen niet of die goed werkt?

15. Melief

Melief Niet meer actief

Je moet altijd scheren, het lampje wordt nl heel heet (voel je niet op de huid) soms zit er nog een haartje en dan ruikt het verbrand :p
    Ik heb pco en erge overbeharing dus ik ben wel langer bezig als gemiddeld denk maar ben met een been van enkel tot bikini lijn denk wel 30 min bezig. Maar naar mate je het vaker doet komen er ook minder haartjes terug dus gaat het ook sneller. Je mag hem tijdens zwangerschap en borstvoeding niet gebruiken. Ik ga straks tijdens de borstvoeding wel mijn oksels ermee doen aangezien ik daar nu van het scheren erge onstekingen krijg (denk dat het meer is omdat er geen onderzoek naar gedaan is nog)
    Harsen doe ik nooit meer, deed gruwelijke pijn (flitsen doet helemaal geen pijn) en ik had na een week of 2 zo'n 100 ingegroeide haren per been... ;)

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Waarom werkt het eigenlijk alleen met donker haar?

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat neemt het licht op.

18. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had laatst ook een toppic geopend over ervaringen van de silk flash and go ... Maar daar kwamen geen reacties... Dus lees even mee :)

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    30 min voor een heel been vind ik wel meevallen.. hier veel beharing en als ik met de silk epil onthaar.. ben ik 3 kwartier per onderbeen bezig..

maar je scheert dus.. en dan met dat lichtding erover... en dan blijven haren meteen paar weken weg?

Deel Deze Pagina