Je haartjes groeien gedeeltelijk wel terug maar zullen na een aantal dagen uitvallen. Na 1 behandeling ben je nog niet haarvrij maar dit wordt na meerdere behandelingen steeds meer. In het begin gebruik je hem 1 keer in de twee weken! Ik weet het niet exact meer maar volgens mij waren mijn oksels na 2 behandelingen al voor een groot deel kaal. Heb wel redelijk donkere haartjes.
Gillette Venus IPL ontharen nu met 200 Overigens vraag ik me af of de prijs al zonder die 200 euro is of dat die er nog af gaat.. Edit: de prijs is met die 200 euro er al af dus hij is nog 300 euro
Ja idd kaboutertje! Ik dacht eerst o, als die 200 euro er nog af gaat, dan doe ik het! Maar het is best een bedrag..
Geen idee doos ligt boven en ik mag geen trap lopen... Ik had hem trouwens met rentepunten van ing, was geloof ik 250 euro kwijt!
Hier wat info Uit een haarzak, groeit na een aantal behandelingen een dunnere haar, die door het verminderde pigment weer moeilijker te behandelen is. Dus ja....
ik heb die venus (duurdere) getest (15weken) via de insiders omdat ik nu ook wel eens wilde weten hoe en wat Het valt echter behoorlijk tegen... Na de 2de behandeling zag je wel mooi resultaat ik dacht het gaat zo door maar er bleef toch haar op me benen zitten uiteindelijk was ik bijna haarvrij maar na 3-4weken zag je alles zo terug komen en ben ik terug bij af het is niet minder geworden Enfin ik was uiteindelijk heel wat uren werk kwijt want 1 been (en zo lang is mijn been helemaal niet) daar gaat heel wat tijd in met dat apparaat Ik ga nu toch weer voor het scheren ondanks ik het eigelijk echt overtuigd was dat ik zo'n ding wilde hebben en ben blij dat ik hem niet gekocht heb Denk goed na want je moet er wel zin in hebben en er de tijd voor nemen want de oppervlak van de flits is best klein en na iedere flits laad ie weer op dus je kan niet flits flits flits flits doen het is flits 6sec wachten flits 6 sec wachten flits
ja volgens mij ook en volgens mij doen ze nu plots zoveel korting omdat hij denk ik toch iets te duur is en er best veel aanbod al is in goedkopere prijsklasse
Hmm ik twijfel wel hoor! Ook al komt het terug, 4 weken gladde oksels en bikinilijm klinkt goddelijk! Je scheert dus eerst en gaat dan flitsen? Misschien staan er wel op mp...
Ja er staan er op MP voor nog de hoofdprijs. Ben altijd bang dat dzez kapot zullen zijn. Maar met harsen heb je ook ingegroeide haren.
Hmm en ik ben redelijk blond behaard.. Het leek me wel handig... Maar dat schiet dan dus blijkbaar niet echt op