Ontharen na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Elmo, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Even offtopic, maar de ene kant van mijn litteken is heel mooi glad. En de andere kant ziet eruit als een "kwabje"
    Hoort dat of hebben ze verkeerd gehecht?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier is ie glad en strak, doet het zeer?

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedoel je dan bijv rechts ten opzichte van links of boven van onder. Ik heb namelijk boven ook een kwabje hangen...Volgens mn gyn is dat door littekenweefsel wat ik er veel heb.

4. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Links is ie glad, rechts een kwabbeltje.

En dan aan de bovenkant. Pijn niet echt, maar ik heb er sinds ik weer werk wel last van. Werk met kids en til dus weer zwaarder dan mijn eigen dochter.

Debby

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ziet hij er wel mooi en egaal uit hoor...het doet ook geen zeer (heb nu voor de tweede keer erover geschoren) maar ik blijf het gewoon wat griezelig vinden.
    Als je scheert voelt het zeg maar overal anders, omdat het gevoel daar heel gek is.
    Ben blij dat ik dus niet de enige ben.

Ja Kiki, dat is ook wat zeg, een verticale!
    Meer haargroei, hormoonkwestie denk ik dan?

Ik kan het overigens heel goed zien hoor, heb juist liever niet dat mijn man daar aanzit (litteken).
    Kan er gewoon niet zo goed aan wennen.

Elmo

6. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik heb het ook als ik m'n eigen insmeer met anti stiae creme. Als ik dan net boven het litteken kom, krijg ik echt rare knieen. Voelt zo raar, beetje gevoelloos maar ook weer niet.
    Hoop dat dat uiteindelijk minder word.

Vandaag weer geschoren, durf steeds meer in het midden van mijn litteken maar er zitten nog steeds wat haartjes...

Debby

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    elmo: hier een geplande keizersnede en bij mij zit ie ook zo laag. ik herken je gevoel van"dat het niet van jou is" dat heb ik ook, terwijl ik ook goed masseer en insmeer. Vind het ook nog steeds een beetje akelig met het mesje...

8. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Na 3 weken ofzo? Heel voorzichtig. Hier nog last van het litteken...kan mijn spijkerbroeken nog niet weer aan terwijl de kilos er al lang en breed weer af zijn.
    Nog meerd ie na 4 maand nog last hebben bij strakke broek bijv.?

Deel Deze Pagina